Jēkabpils autobusu parks - Slikts serviss

Sūdzība par situāciju 12.12.2025. Jēkabpils autobusu parkā

Labdien!

Vēlos iesniegt sūdzību par situāciju, kas notika 12.12.2025. pulksten 9:55 maršrutā Stacija – Poliklīnika, pieturā Neretas iela.

Ar savu bērnu devāmies pie ārsta, mums bija pieraksts noteiktā laikā. Iekāpjot autobusā, izrādījās, ka autobusā nestrādā maksājumu termināls, un autobusa vadītājs man paziņoja, ka vienmēr jābūt līdzi skaidrai naudai. Vadītājs arī teica, ka autobusā kaut kur esot uzrakstīts, ka skaidrai naudai jābūt līdzi.

Vēlos uzsvērt, ka, ja sabiedriskā transporta pakalpojums piedāvā iespēju maksāt ar karti vai telefonu, tad pasažierim ir tiesības paļauties uz šīs funkcijas pieejamību. Pretējā gadījumā rodas pamatots jautājums, kāda jēga šādai funkcijai, ja galarezultātā tāpat jābūt līdzi skaidrai naudai, un kā pasažieris var zināt, kurā brīdī termināls nestrādās.

Šāda situācija radīja stresu un gandrīz izraisīja kavēšanos uz ārsta apmeklējumu.

Lūdzu:


1. Paskaidrojumu, kāpēc termināls bija nedarbojas;

2. Informāciju, kā pasažieriem būtu jāzina, ka termināls nav darba kārtībā;

3. Risinājumu, lai nākotnē izvairītos no šādām situācijām – piemēram, vadītāja instrukciju pasažierus neatteikt vai ļaut samaksāt citā veidā, ja termināls nedarbojas.

1 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы