Jēkabpils autobusu parks - Slikts serviss
Iegādājoties biļeti pie šofera ar 3+ ģimenes karti, teicu, ka maksāšu ar karti, pēc kā saņēmu šofera pārmetumu: " beidziet mūs te čakarēt, nepietiek, ka atlaide jādod, vēl ar karti maksās, meklējiet tos 50centus skaidrā"
ar ecolines vai cata nekad nekādu problēmu nav bijis apvienot atlaidi un maksājumu ar karti.
Nejūtos vainīga un pelnījusi apvainojumus tāpēc, ka šoferis nav apmācīts vai nemāk pielietot zināšanas.
Комментарии (4)
Nebēdājies. Nordekas šoferi nepārsteidz. Es reiz uzrādīju interneta biļeti uz ko šoferis man teica - kas tas par sūdu. Braucot ar tādiem šoferiem jābūt biezai ādai.
Tiešām braucāt ar Nordeku? Būtu pacentusies ielikt pilnu biļetes foto.
Protams, ka nebrauca, jo Nordekai nav tāds maršruts.
Gan jau pelēkā kase viņiem iet vai paši kabatā ieliek. Mūsdienās termināli uzturēt un lietot praktiski neko nemaksā.