IZZI - Līgumi, klientu ķeršana.
IZZI kabeļu televīziju nācās izmantot kopš 31.03.2005. gada, kvalitāte bija ļoti slikta, nepārtraukti nerādīja kāda programma. 2008. gadā pati pārgāju uz, Lattelekom, bet tā kā pie manis atnāca dzīvot mamma, nolēmu viņas istabā IZZI saglabāt un pārriet uz mazāk programmām. Pie manis ieradās darbinieks un man bija jānoslēdz jauns līgums, kā arī jāsamaksā 5 Ls. Tieši pēc diviem gadiem, 2010. gadā pie mums ne saukts, ne aicināts ieradās IZZI darbinieks. Tā kā esmu ilggadēja televīzijas skatītāja, man pienākoties 10 % atlaide, abonenta maksai, tikai jānoslēdz jauns līgums par elektronisko sakaru sniegšanu, piekritu. Šogad nomira mana māte, un nolēmu atteikties no IZZI kabeļu televīzijas. Darbinieki teica, ka man vispirms jāsamāksā līguma laušanas sods 50 Ls, jo līgums ir bijis slēgts uz 24 mēnešiem. Slēdzot līgumu man darbinieks par to neko neteica, tādēļ biju pārsteigta. Tā, kā sakarā ar mātes bērēm biju parādos, rakstiski ļūdzu man nepiemērot līgumsodu. IZZI manu lūgumu noraidīja. Tādā veidā es palīdzēju izdzīvot sliktas kvalitātes televīzijai. Neuzķeraties, neparakstiet līgumus ar IZZI, kvalitāti visu šo gadu laikā viņi nav spējuši izmainīt, aizbilbinoties, ka tā esot vecā kabeļu televīzija un, lai pārejot uz digitālo, tur nu viss būšot skaisti...
Комментарии (4)
Man arī bija IZZI kādreiz. Kvalitāte drausmīga (internetam). Man ar milzīgu zvanīšanos un lamāšanos viņu birojā izdevās panākt līguma laušanu bez līgumsoda!!!
līgumu vajag arī izlasīt pirms paraksti..
Tas izzi bija uz tavu vai mammas vardu!
"Tā, kā sakarā ar mātes bērēm biju parādos, rakstiski ļūdzu man nepiemērot līgumsodu. IZZI manu lūgumu noraidīja. " - lūk, kādam ir jābūt pret klientu īsteni lojālam, kā ir jādomā par pakalpojuma kvalitāti, sākot no kabeļu līniju uzstādes līdz mārketingam. Apbrīnojama ir cilvēku nesaliedētība, lai vērstos pret šīm kompānijām likumīgā veidā.