Itella - Uzmanies! Smartpost itella - ļoti, ļoti slikts serviss
Jau ne pirmo reizi pasūtīju preces no interneta veikala, bet ar tādu zema intelekta darbību pasūtījumu piegādē sastopos pirmo reizi. Vispirms atnāk no [slēpt]@itella.com vēstule ar aicinājumu nosūtīt viņiem manu kontakttālruni, jo sūtījumā tas it kā nav norādīts. Labi, kaut arī divas dienas ātrāk man Smartpost Itella uz manu telefonu jau bija nosūtījusi SMS par citas pakas saņemšanas iespējām Krustkalnu paku terminālī, nosūtīju vēlreiz savu telefona numuru un pie reizes lūdzu nosūtīt paku uz man tuvāko to pašu terminālu Krustkalnos. Varat iedomāties, kāds bija mans izbrīns, kad nākošā dienā saņēmu SMS, ka man domātais sūtījums man esot jāizņem paku terminālī Ķekavā!, vietā, kas atrodas 10km no manas dzīves vietas! Domāju, ka tā ir kļūda, un zvanīju uz Smartpost Itella, kur man diezgan priekšnieciski uzstājīgi meitene paziņoja, ka tas esot manai mājai tuvākais brīvais termināls?, kaut arī paša Smartpost Itella pakomātu karte man rādīja, ka tuvāko 4km attālumā no manām mājām ir veseli 18 termināli, nemaz jau nerunājot par to skaitu 9km robežās, un viņa neko netaisoties mainīt un tas, ka Ķekava atrodas pavisam citas pasta nodaļas apkalpes robežās un tas, ka man jāpārvietojas vismaz 20 km ceļā, viņu nemaz neinteresējot, jo viss esot izdarīts pareizi pēc Smartpost Itella noteikumiem un beigās vēl nometa klausuli.
Tagad sēžu un domāju, kā jaunvārdā nosaukt tos, kas šādiem uzņēmumiem uztic preču piegādi un kā turpmāk novērst man paredzētu sūtījumu nokļūšanu šī apbrīnas vērtā "kantora" nagos, jo ir pārāk liels risks neko nesaņemt, tā kā Smartpost Itella, palasot arī šeit, nespēj nodrošināt pat minimālu servisu un apkrāpj klientus saņemot samaksu par sūtījumu, kuru nespēj vai nevar izpildīt.
P.S. pakas numuru atradīsiet noklausieties savu sarunu ierakstu!
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Sūtījumi tiek piegādāti saskaņā ar nosūtītāja izvēlēto piegādes pakalpojuma veidu.
Sūtījumus automātiski šķiro sistēma uz Jūsu adresei tuvāko brīvo Smartpost vietu, kas nepārsniedz 5km attālumu (mērot tiešā līnijā uz kartes).
Lai mēs identificētu situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda.
Комментарии (2)
Atslēgas vārds ir "tuvākais BRĪVAIS pakomāts". Nevis tuvākais pakomāts
Atslēgas vārds ir "viņiem nav izdevīgi dzīt busu uz nomali vienas paciņas dēļ". Santīmu isēju kantoris.