Itella - Slikts serviss
Nu, jau kuro reizi sanāk vilties tieši ar šo piegādes kompāniju. Pasūtīju paciņu shein, skatījos līdzi paciņas atrašanās vietai, rādijās ka tā ir LV, taču pēc trīs dienām, paciņas lokācija atkal nomainījā uz ārzemēm, taču štrunts par to. Pēc 4 dienām atnāk paziņojums, ka mana paciņa nezin kādā sakarā ir ievietota pakomātā, pakomāts atrodas no manis 20 km. Kurjers man nebija ne zvanījis, ne devis ziņu, bet vienkārši ielicis paciņu citas pilsētas pakomātā. Šādi jau nav pirmo reizi, kaut gan ir norādīta konkrēta mājas adrese un mana atrašanās vieta, nez kāpēc kurjers izdomā, ka ievietot paciņu citas pilsētas pakomātā būs foršāk un ērtāk man.
Labdien,
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām un neskaidrībām saistībā ar piegādi. Lūdzam atsūtīt sūtījuma numuru uz [email protected], lai varam detalizēti izskatīt situāciju un palīdzēt to atrisināt.
Ar cieņu,
Smartpost Klientu atbalsta komanda.
Добавить комментарий