РешеноItella - Loti slikts serviss
Pasūtīju zāles no Latvijas aptiekas, otrajā dienā atnāca paziņojums, ka pasūtījums nodots pārvadāšanas servisam. Pagājušas 5 dienas, bet man tik nepieciešamās zāles vēl joprojām rādās, ka ir šķirošanā.
Servisa ļoti sliktās kvalitātes dēļ nācās pasūtīt zāles vēlreiz un ar citu piegādātāju. Tagad atliek vien gaidīt, kurš pasūtījums atnāks ātrāk - šis vai tas kurš pirms nedēļas jau pasūtīts. : (
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz atsauksmes@smartposti.com.
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
SmartPosti Klientu atbalsta komanda.
Pēc sūdzības uzrakstīšanas, uzreiz notika kustība, paka tika aizsūtīta atpakaļ uz Rīgu, no Liepājas ( kur bija iesprūdusi šķirotavā) un pēc 2 dienām sasniedza adresātu Kuldīgā.
Paldies, sūtījums saņemts!
Noriskēju un vēlreiz pasūtīju paku ar šo kompāniju, šoreiz ļoti ātri un operatīvi viss tika piegādāts…
Добавить комментарий