Itella - Slikts serviss, teju neiespējami saņemt sūtījumu
Esmu neizpratnē par jūsu nodrošināto piegādes pakalpojumu!
Izsekojot tā arī nesaņemtu sūtījumu uzrādās vairāki neveiksmīgi piegādes mēģinājumi, bet, klientam esot piegādes adresē, neviens nav devis ziņu. Kad izdodas sazvanīt klientu apkalpošanas speciālistu, tiek atkārtoti piefiksēts klienta telefona nr. Un solīta piegāde nākošajā dienā, bet tā arī nekas nenotiek - tagad kārtējais neveiksmīgais piegādes mēģinājums. Kāpēc tad man jāatstāj savs nr, ja neviens pat nemēģina zvanīt? ! Par sūtījumu ir samaksāts un ir tikai normāla prakse pirms piegādes klientu brīdināt, jo citādi sanāk, ka, gaidot itella piegādātu sūtījumu, klientam pilnībā jāparalizē sava dzīve un jāstāv ārā pie durvīm, jo ir zem kurjera goda piezvanīt un pabrīdināt par ierašanos. Kāpēc citi dienesti to dara?
Добавить комментарий