Itella - Slikts serviss, piegāde uz citu pilsētu, kā norādītajā piegādes adresē.
Piegādes serviss vienkārši graujošs - paciņas piegādes adrese norādīta kā Alberta iela, Rīgā, paku piegādā uz Artilērijas ielu Jūrmalā, Slokā. Tas pat nav cits rajons, bet pilnībā cita pilsēta, tie ir 40 (!) km vienā virzienā, nemaz nerunājot par laika patēriņu. Un šādi jau otro reizi nedēļas laikā!
Saprastu, ja pilna paku skapja gadījumā var gadīties, ka sūtījums tiek ievietots netālu esošā skapī, bet nu ne jau citā pilsētā.
Šoreiz arī nebija iespējas cīnīties, lai Itella paku piegādātu tuvāk, jo sūtījums bija jāizņem pēc iespējas ātrāk un gaidīt vēl x dienu skaitu nav opcija.
Gala jautājums ir - vai šāda situācija ir normāla? Un kā rīkoties, lai tas neatkārtotos?
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Комментарии (2)
"Un kā rīkoties, lai tas neatkārtotos?" Izmantot citu piegādes dienestu un šos aizmirst, to pašu ieteikt arī draugiem un paziņām. Itellas vadība ar savu gadiem ilgo bezdarbību problēmu risināšanā parāda savu attieksmi pret privāto klientu un kuru spalvaino ķermeņa Locekli tā "liek" uz klientu problēmām.
Šeit interneta veikals nepiedāvāja izvēli starp piegādātājiem - vienīgās opcijas ir pakomāts vai kurjers. Visdrīzāk, ka arī kurjera piegādi veiktu šis pats kantoris diemžēl. Bet noteikti, ja ir iespēja, tad cits piegādes dienests. :)