Itella - Slikts serviss, nevar sazvanīt un nepiegādā paciņu
Paciņa Latvijā tika piereģistrēts 02.02., kas pēc pakas izsekošanas numuru, tajā dienā arī mēģināta piegādāt, diemžēl, ne pirms tam esmu saņēmusi kādus epastus vai zvanus no kompānijas un/ vai kurjera, lai brīdinātu par piegādi un sarunātu konkrētu laiku, ne arī pēc tam, kad it kā piegāde mēģināta, bet nav notikusi.
Esmu mēģinājusi ļoti daudz reizes šo kompāniju sazvanīt, sākot no 06.02, kad, ievadot izsekošanas numuru, secināju, ka mana paciņai jau ir Latvijā, bet diemžēl ne uz vienu no norādītajiem numuriem Itella mājas lapā man sazvanīt nav izdevies vai gaidu 3, 5 vai vairāk kā 10 minūtes, automātiskais atbildētājs visu laiku paziņo, ka visi operatori ir aizņemti, kaut arī citas reizes pat neizveidojās savienojums un manis veiktais zvans pārtrūka.
Rakstīju arī 2 epastus- 1.- 07.02. ar lūgumu ar mani sazināties, lai vienotos par piegādes laiku, bet otro 13.02., diemžēl arī atbildi uz epastiem neesmu saņēmusi.
Žēl, pagaidām neizskatās cerīgi, ka savu paciņu varēt saņemt, visticamāk jāvēršas PTAC un, ja nekas nemainās jāraksta iesniegums VP.
Добавить комментарий