Itella - Slikts serviss, nekorekta piegāde
Pasūtīja paciņu un pēc pāris nedēļām saņemu ziņu, ka to var saņemt citā pilsētā divu stundu laika logā vai tā tika aizvesta uz šķirošanu.
Tagad tā jau nedēļu ir šķirosanā.
Zvanot uz servisu tika atbildēts, ka uz mājām nepiegādās, jo viņiem ir kaut kāds līgums, ka var piegādāt 12 km rādiusā.
Kaut kāds vakums:)
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Комментарии (1)
O, Itella pārstāvis klāt. Un kāda jēga sūtīt jums tos numurus uz [slēpt]@itella.com, ja jau jūs tāpat neko nerisināsiet. Operatori nav ieinteresēti neko darīt, e-pastus jūs vienkārši ignorējat. Jūs pat ziņas no my.smartpost ignorējat. Šitā atbilde ir tikai tam, lai cilvēkiem no malas liktos, ka jūs esat dikti ieinteresēts kantoris. Tie kam jākaro ar jūsu servisu labi zina, ka tā nav taisnība.