Itella - Slikts serviss, krāpšana
19.08.2024. Pasūtīju preces piegādi pa Latviju. Piegāde - ekspress (nākamajā darba dienā) , maksa 13.49 eur. Itella paciņu savāca no sūtītāja 19.08. , trīs dienas marinēja noliktavā, pēc tam (23.08.) iekrāva transportā un paziņoja, ka sūtījums tiks piegādāts adresātam 30.08. Atkārtošos - ekspress piegāde!
Sazināties ar Itella zvanu centru ir bezjēdzīgi, jo zvanu meitene neko nav spējīga atrisināt. Vienīgais, ko Itella varēja piedāvāt ir saņēmējam pašam braukt no otras Latvijas malas un saņemt preci Itellas noliktavā. Citi risinājumi vai samaksas atgriešana par ekspress piegādi netika piedāvāti.
Ieteiktu sūtījumiem izmantot kādu citu kompāniju, jo Itella nespēj nodrošināt pat minimālu sevisu un apkrāpj klientus saņemot samaksu par ekspress sūtījumu, kuru nespēj vai nevar izpildīt.
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Добавить комментарий