Itella - Slikts serviss
Pasūtīju liela izmēra preci, kurjers aizsūtīja uz pilnīgi citu paku termināli.
Uzrakstu viņiem ziņu, ka ir radusies kļūda un pievienoju bildes ar sūtījuma apstiprinājuma e-pastu kur tika norādīta manis izvēlētā piegādes vieta, uz ko man atbildēja, ka kļūda no viņu puses nav radusies un lai es izņemu paciņu pēc iespējas ātrāk. Neprofesionāli, bet ok.
Neviens neraksta, nezvana, izlēmu uzzvanīt pats - klausuli paceļ neaudzināta rakstura sieviešu dzimtes objekts un neļauj pat izstāstīt, pārtrauc visu laiku un skandina to pašu dziesmu - viņiem viss sistēmā ir pareizi un es kā pircējs esmu izvēlējies nepareizo piegādes adresi (?)
nosaucot adresi kas ir redzama sūtījuma apstiprinājuma e-pastā man pasaka, ka tāda adrese nemaz neeksistē un tur nav paku terminālis. Es šobrīd sēžu pie sava loga un skatos uz šo termināli.
Aicināju pakalpojuma sniedzēju itella sazināties ar preces nosūtītāju lai atrisinātu šo jautājumu, jo man kā klientam tas noteikti nav jādara - atbilde ļoti īsa - nē.
Serviss - 0/10
klientu apkalpošana - 0/10
lūdzu bankrotējiet
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda.
Добавить комментарий