Itella - Slikts serviss
Piekto reizi mana paciņa ir ievietota Rīgas otrā galā. Respektīvi uz pakas ir pinķi, bet ieliek Juglas pakomātā. Kur loģika? Katru reizi zvanu un viena un un ta pati atbilde, ka "pārvirzīsim jūsu sūtījumu. " pirmā reizē ok, sajuka, otra reize, bet piektā. Esmu rakstīJusi vairākas ziņas un ne uz vienu neesmu saņēmusi atbildi. Itella risināt šo situāciju nevēlas vai nemāk, jo nākamā paka jau būs tieši tur pat Juglā.
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Комментарии (1)
un Jūs neesat vienīgā