Itella - Slikts serviss
Drausmīgākais kurjerserviss Latvijā. Paku nevis piegādā tuvāk mājām, bet uz random skapjiem pa vidu rīgu. Pēc sazināšanās ar viņu sūdaino klientu servisu tika ieteikts pireģistrēties sistēmā un norādīt tuvākos skapjus. Vai tad tas līdzēja? Nākošā piegāde no internetveikala. Un atkal varu spēlēt kvestu - atrodi savu paciņu random Rīgas vietās.
P. S. Savu standarta nožēlas tekstu varat nebāzt - to jūs pie visām sliktām atsauksmēm liekay gadiem. Būtu labāk servisu uzlabojuši
Labdien!
Uzņēmuma vārdā atvainojamies par radušos situāciju.
Informējam, ka nosūtītājs nosaka sūtījuma saņemšanas veidu un, tā attāluma iespējamību no Jūsu norādītās adreses veicot sūtījumu.
Nemelojiet. Sūtītājam tiek iedota konkrēta adrese. Paku skapīti izvēlaties jūs pēc saviem drazainajiem algoritmiem. Klientu servisā jūsu pārstāvji melo, ka piereģistrējoties my.smartpost paka nāks uz manis izvēlēto pakomātu, kas ir ne vien manis izvēlēts, bet vienkārši loģiskākais un tuvākais Sūtītāja iedotajai adresei.
Sakiet uzreiz, ka problēmu nespējat atrisināt un pat netaisaties to darīt. Zināšanai - arī my.smartpost uz sūdzību jūs neesat reaģējuši jau diennakti.
No savas puses - šobrīd esmu sazinājusies ar internetveikalu un iesniegusi sūdzību, lai zina ar kādiem partneriem strādā. Šobrīd apsveru domu nosūtīt oficiālu sūdzību arī DHL, varbūt, kad sāksiest zaudēt lielos spēlētājus, sāksiet arī normāli izturēties pret gala klientiem.
Info no jūsu bezjēdzīgā portāla
"Ja esi paku saņēmējs, Tu vari izvēlēties 3 sev ērtākās paku SAŅEMŠANAS vietas (gadījumā, ja konkrētā vieta būs aizņemta, paka tiks ievietota nākamajā tuvākajā Smartpost). Smartpost vietas izvēle tiks ņemta vērā, ja Tavs tālruņa numurs, kuru reģistrēji e-veikalā sakritīs ar tālruņa numuru, kas būs norādīts pakas saņēmēja datos un paka būs piemērota piegādei uz Smartpost."
Telefona numurs SAKRĪT! Ir norādīti vismaz divi termināļi. Bet jūs paku ievietojat random terminālī pat ne novadā, uz kuru ir jāsūta.
IZBEIDZIET MELOT UN VISUR BĀZT SAVUS STANDARTA TEKSTUS. CILVĒKI SŪDZAS GADIEM!
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Комментарии (3)
Pieļauju, ka skapīši visi aizņemti un tad tā gadās arī citās firmas, bet itella biežāk tiek izmantota takā vairums vietās lētāk nekā citas firmas. DPD man nav bijušu problēmu pagaidām un OMNIVA vienreiz pārvirzīta.
Ja skapīši būtu aizņemti, tad taču liktu tuvākajā nākošajā, bet ja adrese ir norādīta Ķekavas novadā un my.smartpost norādīti divi termināli mājas tuvumā, bet KATRU reizi paka tiek novirzīta uz pilnīgi citu skapi Rīgā, uz kuru braucot no konkrētās adreses ceļā ir vēl vismaz 6 paku skapji. Tiešām?
Es gan teiktu, ka problēma ir Itellas caur pakaļu rakstītajā algoritmā, kas attālumu līdz adresei rēķina taisnā līnijā, nevis pa ceļiem. Būtu abonējuši šo pakalpojumu no Google nevis iepisuši kapeiku, varbūt arī pamanītu, ka Daugavai tilti nav ik pa 100 metri pāri pārbūvēti. Tīri saprašanai - tiešā līnijā pāri Daugavai Itellas mūžīgi izvēlētais paku skapis tiešām ir tuvākais, bet no manas mājas līdz tuvākajam tiltam ir vismaz 6km.
Dusmas ir par to, ka tā tas noteik katru reizi, kad Itella izdomā neizmantot kurjeru, bet vest uz skapi. Esmu zvanījusi, sūdzējusies n-reizes, ieteikums ir bijis - piereģistrējaties my.smartpost.lv un norādiet ērtākos skapīšus. Tas ir ticis izdarīts un tur ir norādīti divi tuvākie paku skapji. Tā, ka jā - varu apgalvot, ka Itella ir visnejēdzīgākais serviss.
Statistika - pirms pāris gadiem līdzīgi izdarījās Omniva, problēma pēc saziņas ar klientu servisu tika atrisināta dienas laikā, savukārt Itella sola paku pārvirzīt nedēļas (!) laikā. Ar citiem servisiem īpašu problēmu bijis nav, ja neskaita Venipak pirmssākumos kurjeru stulbošanos, bet pēdējā laikā nekas slikts arī nav bijis. Savukārt ar Itellu problēmas katru reizi.
Piekrītu katram vārdam. Šobrīd risinu savu problēmu ar Itella. Nerunājot par pašu problēmu, sazvanīt viņus nav iespējams un e-pastiem atbildi nesniedz. Piedāvājos ierasties birojā un aprunāties.