Itella - Slikts serviss
Ja uz sūtījuma nav norādīts jūsu tel. Nr - 90% ka jūs to sūtījumu nesaņemsiet.
Viss būs nosūtīts atpakaļ ar norādījumu, ka "ne kā nebija mājās" (kaut ja tur ir kaut kas pastāvīgi) .
Nu vai jums pašam meklēt to sūtījumu pēc izsekošanas numura.
Tāpēc man ir ierosinājums - rakstīt visiem cietušajiem nevis šeit, bet tiem, ar ko viņi sadarbojas - Vācijas dhl (https://www.dhl.De/de/privatkunden/hilfe-kundenservice.Html)
jūs varat iztulkot sūdzību vācu vai angļu valodā, izmantojot google-translate
tikai tādā veidā var būt varēs kaut kas mainīts.
Cien. Klient,
Lūdzu atvainojiet par sagādāto negatīvo pieredzi un atbildīgā kurjera rīcību, ja netika veikts piegādes mēģinājums bez norādīta saņēmēja telefona numura. Saskaņā ar piegādes noteikumiem arī šādā gadījumā piegāde noteikti jāveic, tomēr tā bieži neizdodas nezināma durvju koda vai cita piekļuves apgrūtinājuma dēļ.
Lūdzam ievērot - veicot pasūtījumu ārzemju interneta veikalos, norādītais preču saņēmēja tālrunis tiks norādīts sūtījuma datos un kurjers to varēs izmantot tikai tādā gadījumā, ja Jūs kā pircējs būsiet piekritis savu datu izmantošanai sūtījuma piegādes vajadzībām (atzīmējot attiecīgo ailīti pasūtījuma logā). Ja šāda atzīme netiek veikta, informācija par saņēmēja tālruni sistēmā netiek nodota. Ja Jums ir nepieciešama papildus palīdzība, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected]
Vēlreiz atvainojoties par neērtībām,
Itella Klientu atbalsta komanda
Комментарии (2)
Zināma kaite, tapēc neizmantoju šīs kompānijas pakalpojumus.
Tas ir vairāk atkarīgs no kurjeriem, ir, kas brauc uz adresi neatkarīgi ir nav sazvanāmi, bet daudzi zvana, ja neceļ nemaz nebrauc, pats esmu strādājis par kurjeru, darba tad daudz, viss ko es varu pateikt, norādiet telefonu, ja izmantojiet kurjeru, vai vēl labāk, caur pakomātu.