Itella - Slikts serviss
Itella vienkārši nevar saņemties. Cik skatos no sūdzībām nekādi secinājumi nav izdarīti. Klientu servisu sazvanīt ir neiespējami, ja sazvanu viss, ko man Saka "gaidiet, sekojiet līdzi mājaslapā". Jā, paldies nekādas pievienotās vērtības sazvanot klientu servisu nav, informācijas nekādas nav, neviens neko nezina. Jēga tad no klientu servisa, netērējiet naudu uz šiem cilvēkiem, labāk tad paņemiet vairāk kurjerus, ieguldiet loģistikas uzlabošanā.
Es uztaisīju eksperimentu, kā jau daudziem es arī nesaņēmu savu paciņu nu jau nedēļu, un dzirdu tikai solījumus, ka kkad mistiskā nākotnē atnāks, nu sorry, es maksāju naudu, lai man laicīgi atnāk. Tātad es uztaisīju vēl vienu pasūtījumu caur itella, un, protams, viņš atnāca ātrāk, nekā tas, ko pasūtīju 2nedēļas atpakaļ. Secinājums ir diezgan vienkārš, viņi paši nezina īsti, kur tā paciņa atrodas, iespējams ir nozaudēta. Zvanīju itellai vairākkārt dažādiem support cilvēkiem (4+ reizes) un tur katram sava taisnība, viens Saka, ka paciņa ir pie kurjera, viens Saka, ka atrodas loģistikas centrā, cits Saka, ka nav zināms, kur viņa atrodas.
Risinājums varētu būt ļoti vienkārš, rakstiet kompāniju support'iem, skaidrojiet situāciju, un viņi atradīs piemērotu veidu kā šo situāciju izlabot, nepazaudējot jūs kā klientu. Jo vairāk rakstīsiet kompānijām, jo lielāka iespējamība, ka kaut kas notiks, ka mēs spēsim ievirzīt šos ratus un vai nu Dhl nomainīs savus partnerus Latvijā, vai nu itella būs spiesta uzlabot savu darbības kvalitāti. Jo nu kā mēs zinām, ja kompānijai nav konkurences, tad viņa neko arī nedarīs savā labā, lai attīstītos. Ceru, ka kāds uztaisīs savu loģistikas kompāniju un izspiedīs Itelllu no Latvijas tirgus, paldies!
Cien. Klient,
Lūdzu atvainojiet par negatīvo pieredzi.
Informējam, ka sakarā ar lieliem sūtījuma apjomiem, piegādes diemžēl var kavēties.
Lai mēs varētu pārbaudīt Jūsu situāciju, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot pakas numuru un aprakstot situāciju uz Facebook - Smartpost Latvija.
Darīsim visu iespējamo, lai atrisinātu radušos situāciju.
Itella Klientu atbalsta komanda
Pagāja mēnesis, Itella tā arī nebija spējīga atrast manu paciņu. Uz e-pastiem neatbild, tikai FB, tas jau liek aizdomāties par dotās iestādes leģitimitāti. Kur atrodas paciņa neviens nezin, un itkā "meklē", jāpiebilst jau mēnesi meklē. Kāpēc citi kurjeruzņēmumi spēj izpildīt savu vienīgo funkciju un šis nespēj? Tātad kaut kas nav kārtībā loģistikā un darba organizācijā, Iesaku uzņēmumam pārskatīt šo lietu un izlabot, un uzlabot kvalitāti.
Vēljoprojām nespēju aptvert, kā var pazaudēt paciņu ar tracking un kura ir pietiekami liela, vienīgais izskaidrojums ir tas, ka kāds nozaga, zinot vai nezinot pārējiem darbiniekiem.
Starp citu, ja jūs negribat, lai Jums kaut ko piegādā ar Itellu, var sūtīt mazliet čakarīgākā veidā, būs laika ziņā mazliet ilgāk, bet vismaz garantēti Jums tā paciņa pienāks.
Ir citi uzņēmumi, kuri nodarbojas ar paciņu piegādi. Vienīgā atšķirība, jūs paši izvēlaties piegādātāju, pasūtat preci uz izvēlētā uzņēmuma adresi (izdevīgāk, tajā valstī, kur atrodas
veikals no kura jūs pērkat), un tad viņi piegādā jums to preci, un nav nekādas darīšanas ar kreisajām Itellām. Tas viss ir pavisam legāli, un garantēta piegāde, galvenais atrast uzņēmumu ar labām atsauksmēm.
Комментарии (1)
Jā pats kādreiz strādāju Smart post itella par kurjeru. Bardaks riktīgs. Pat uz noliktavām atsūta bojātas paciņas,kuras pašam jāsmērē klientam. Izdomājot visādas muļķības. Darbs nav reals šai sfērā.