Itella - Slikts serviss
Kārtējo reizi pirms piegādes par to nebrīdina, kas vairs nav pārsteigums. Pārsteigums ir tas, ka apsola paciņu atstāt piegādes punktā Narvesenā, bet to neizdara. Tā vietā atkal brauc bez brīdinājuma darba dienas vidū un atkal apsola ielikt pakomātā vai atstāt Narvesenā. Solītā vietā, paciņas izsekošanā parādās ieraksts, ka piegādes laiks ir saskaņots ar saņēmēju, kas ir meli.
Vienmēr kad iespējams, iesaku izvairīties no Itellas pakalpojumu izmantošanas.
Cien. Kaspar,
Lūdzu atvainojiet par negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt Jūsu situāciju, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot pakas numuru un aprakstot situāciju uz e-pasta adresi [email protected] vai arī rakstiet uz Facebook - Smartpost Latvija.
Paldies,
Itella Klientu atbalsta komanda
Комментарии (1)
Tā viņiem ir normāja iestrāde. Pat ja nomaini saņemšanas veidu uz paku skapi, tas nekas - kurjers negaidīti pazvanīs un paziņos, ka ir ieradies.
Pēc iespējas izvairīties no šī pakalpojumu sniedzēja.