Itella - Serviss zem jebkuras kritikas
Sūtījums no Vācijas līdz Latvijai ar DHL nonāca parastajā kārtībā piecās dienās un kopš 13.novembra ir iestrēdzis Itellas brīnumkantorī. Preces tracking informācija uzrāda informāciju, ka sūtījumu sākotnēji nav bijis iespējams piegādāt, jo adresē neviens nav bijis, bet nākamās dienas vakarā tas nodots pasūtītājam... Lieki piebilst, ka tie ir klaji meli, jo piegādes adresē 24 stundas diennaktī atrodas dežurants, bet ar pircēju (mani) telefoniski neviens nav nemaz mēğinājis sazināties. Arī novērošanas kamerās laikā, kad prece ir "piegādāta" nav redzams ne kurjers, nedz transportlīdzeklis. Uz zvaniem Itellas brīnumkantoris pēc vienpadsmit minūšu gaidīšanas tomēr atbild un 20. novembrī tiek solīts, ka viss tiks noskaidrots un rītdien paziņots, kur pasūtījums atrodas, jo "ar to šoferīti esot problēmas". Laikam arī šeit lieki piebilst, ka "rītdiena" ievelkas līdz 22. novembrim, kad vēlreiz zvanu pašam labākajam piegādātājkantorim pasaulē, lai pavaicātu, pēc kādas sistēmas viņiem norit laika atskaite... Šoreiz jāgaida tikai astoņas minūtes, lai uzklausītu stāstu par negodprātīgo šoferīti ar kuru esot problēmas, bet viss tiks noskaidrots. Un, protams, ŠODIEN PAT tiks atzvanīts. Uz jautājumu, kurš atmaksās zaudējumus, jo sūtījumā ir mūzikas instrumenti, kas nepieciešami 23.novembra koncertam, bet tagad tie būs steigšus jāīrē, atbildes nav. Ar nepacietību gaidu, kad pirmdien beigsies 48 stundu ilgā piektdiena, lai varētu zvanīt atkal un piedāvāt atmaksāt īres izdevumus 84 eiro apmērā.
Laikam nepārstāšu brīnīties, kāpēc tāda respektabla organizācija kā DHL sasienas ar nespējnieku namiņu, jo tas grauj arī DHL reputāciju, ne?
Комментарии (5)
Kā es Jūs saprotu! Mans sūtījums gan nav tik svarīgs, bet jau sāku vēlēties, kaut nebūtu saskārusies ar šo kompāniju - nu jau būs trešais piegādes mēģinājums, bet jau paredzu, ka atkal neveiksmīgs, jo, nesazvanoties ar klientu, nav iespējams pārliecināties, ka es tajā brīdī būšu uz vietas. Pārsteidz un sanikno, kā šādi vispār var strādāt, ņemot vērā, ka šādas sūdzības jau ir ne viena vien.
Man identiski! Joprojām Itella nav piegādājusi pasūtījumus! Izsekošanas informācijā arī parādā sieraksti, ka nav piegādāts!
Standarta prakse viņiem, norādīt, ka "piegāde neveikmīga, saņēmējs nebija uz vietas", arī ar to saskāros. Tādā veidā "uz papīra" piegādes termiņš ir ievērots un vairs nav jāsteidzas - kaut mēnesi piegādā. Paka no Vācijas līdz viņiem gāja 4 dienas, līdz manīm no Itella noliktavas - 8 . Piegādes vietā ir video novērošana - protams, ka nekāda kurjera "neveikmīgās piegādes" dienā nebija.
Nu vispār es sapratu to lietas būtību, kāpēc ir tā. Nezinu, cik viņiem ir kopā kurjeru un auto, bet ir tā, ka vienā dienā kurjers brauc vienu maršrutu, otrā - otru. Varbūt viņiem sadalīts pa reģioniem, novadiem. Un tās piegādes, kas neiekrūt tajā maršrutā, tiek automātiski atzīmētas, kā neizdevušās. Būsim saprotoši, neplēsīsim matus uz irsas, pagaidīsim vienu dienu! Ja piegāde nonotiek nākošajā dienā, tad jāmēģina noskaidrot, kāpēc. Vācu veikali neraksta telefona namberus uz pakām, un tas arī ir viens no nepiegādes iemesliem.
Pilnībā piekrītu par ''neviens nav uz vietas'', tik bieži nepamatoti tas tiek norādīts. Riebjas, ka nav iespējas viņus neizvēlēties. Esmu rakstījusi DHL, bet viņiem viens pīpis...