Itella - Piesavināšanās, KL 179.pants 2.daļa
Tāds pats stāsts. Pārdevējs aizsūtīja paku ar GLS, tā atbrauca uz LV 31.01.2017., trekerī ieraugot, kā šodien plānota piegāde visu dienu sēdēju uz vietas, gaidot kurjeru, ik pa laikam atjaunojot trekeri. Piegādes adrese bij norādīta darbavietas adrese - lielā vienstāvu ēka, 6 firmas, nekādu durvju kodu, pie kam pie katras durvs uzrādīts tālruņa numurs, lai katru firmu varētu sazvanīt. Gaidu nosapņojusies, muļķīte. Kāds tak bija mans izbrīns, kad 16:20 trekerī parādījās ieraksts:15:36 - piegāde nenotika, jo klienta nebija uz vietas... Cenšoties neuzkāpt uz nokārājušas apakšlūpas, aizskrēju pie kaimiņiem: šie saka, jā, bij ienācis kurjers, jautāja Tevi, pateicām, lai aiziet līdz pedējām durvim. Tātad, no savas pakas mani šķira 5 durvis vien! Un, lai pilnīgāk jūs varētu sajust situācijas tragikomismu: dzīvoju Mazpisānos, 250km no Rīgas. Aši ķeros zvanīt pa visiem numuriem, citīgi un neatlaidīgi, visu stundu līdz 17:30, bet velti, skan mūzika, klausuli neceļ. Aizsūtīju e-pastu pa starpam, kas pazuda Itellas pastkastes melnajā caurumā. Nākamāja dienā no paša rīta sazvanīju lidostas filiāli, tur ļoti jauka meitene izprata manu sāpi un palīdzēja kā varēja. Man atzvanīja, teica ka piegādās rīt, jo šodien kurjers jau ir prom. Drošībai zvanīju šodien, teica, ka jā, šodien noteikti būs kurjers, bet kā jau saprotat - kāds šodien dabūja savu sūtījumu, bet tikai ne es. Secinājumi: zvaniet rītapusē, lidostas filiālei. Tā, kā firma nedod kurjera telefona numuru, ož pēc krāpšanas. Skatoties, cik daudz šeit ir līdzīgu stāstu, tās jau izskatās par māsveida krāpšanas mēģinājuma. Pirms rakstīt uz šejieni, uzrakstīju arī sūdzību PTAC, ko silti iesaku darīt arī citiem Itellas upuriem, jo vairāk būs sūdzību, jo lielākas iespējas dabūt savus sūtījumus. Te ir links uz on-line sūdzību iesniegšanu PTAC - http://www.ptac.gov.lv/lv/content/kontakti Lūdzu, sataisiet copy/paste ar savu sūdzību PTAC lapā. Cerība mirst pēdēja, visiem jauku vakaru!
Комментарии (4)
Vakardienas Bez Tabu, 26. minūtē runā par Itella uzņēmuma problēmām:
http://tvplay.skaties.lv/parraides/bez-tabu
Man PTAC teica lai es par šo jautājumu runāju ar pārdevēju (mana gadījuma tas bija asos), jo līgums man ir tikai ar viņiem.
Kā Asos risina šo jautājumu? Jo man ir identiska problēma!
Pagaidām nekā. Rakstīju viņiem divas reizes, otrā jau bija nopietna. Teica, ka skatīsies kas par situāciju. Pie tam rakstīju vēl DHL, Posti, Itella Somija, pagaidam nekas. Bet savu paku tomēr esmu saņēmusi pēc nedēļas pavadītas ar strīdiem.
Jūs jau esat saņēmusi savu paku? Zvaniet tai Itellai katru dienu, visiem numuriem. Parasti var sazvanīt ap 10-11, pēc ~5 min gaidīšanas