Itella - Pazaudēja sūtījumu
Mēģinājums saņemt sūtījumu, kopš 23.01 beidzās nesekmīgi un šodien saņēmu apstiprinājumu no Itella, kad mana paciņa ir nozaudēta. Atzinās tikai pēc tam, kad pati piedāvājos sūtījumam atbraukt pakaļ uz Ķekavu, jo savādāk katru reizi, kad sazvanīju, solīja piegādāt rīt, skumji …
Комментарии (5)
Mums gaja tiesi tapat un ari tikai tad, kad pec ilgas gaidisanas pasi aizbraucam uz ķekavas noliktavu, tikai tad atzinās, ka sūtījums nozaudēts un uzrakstīja par to apliecinājumu.
Savā paku izsūtīšanas sistemā gan viņi to neatspoguļo. Man ieteica sudzeties https://www.facebook.com/Posti un ari Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā.
Varbut mums jadibina Itella upuru apvieniba
Manuprat, jaraksta noteikti PTAC
Ja PTAC saskata kolektīvo interešu pārkāpumu, t.i., ir saņemtas daudzas sūdzības no patērētājiem, tiek pievērsta pastiprināta uzmanība konkrētajam komersantam, panāktas rakstiskas vienošanās vai brīdināti patērētāji.
Ta ka Itella ir Somijas POSTI meitas uznemums, man ieteica sudzeties
https://www.viestintavirasto.fi/en/index.html
Es arī šodien pati aizbraucu pie viņiem,nogaidot 30.min. paziņoja,ka paka 230€ vienkārši laikam nozaudēta. Vēršieties pie Guess.eu,kur pasūtījāt preci. Tas nekas,ka izsekošanā paka piegādāta LV 02.februārī. Un tajā pašā 2.februārī rādāska pakas piegāde neveiksmīga,jo adresāts nav sasniedzams. Tas nekas,ka man nav neviens zvanījis!
Labdien,
Mēs iesakām griezties PTAC ar iesniegumu vai arī Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā https://www.sprk.gov.lv/ kas tagad seko līdzi visiem sūtījumiem.
Ar cieņu,
Anna