www.sudzibas.lv Itella Paciņa atstāta ārā lietū

Itella - Paciņa atstāta ārā lietū

Biju veikusi pasūtījumu Amazon un paciņa automātiski tika novirzīta piegādei ar Itella. Saņēmu ziņu, ka tiks piegādātā 20.05.2022 dienas laikā līdz 17:00. Dzīvoju privātmājā un strādāju no mājām, tāpēc biju droša, ka viss būs kārtībā un gaidīju zvanu - jo visi pārējie piegādes dienesti (DPD, Omniva, UPS, pat Venipak, ar kuru arī bija problēmas) vienmēr uzzvana. Zvana kā nav, tā nav, aizstrādājos un aizmirsu par to pavisam. 19:00 pie manis atbrauc radiniece un ienāk pa durvīm ar viscaur izmirkušu kartona kasti, "Vai tas ir jūsu? Nolikts aiz vārtiņiem peļķē".
Te vajadzētu piebilst, ka stipri lija visu dienu un atstāt kartona kasti lietavās ir pilnīgi bezatbildīgi, lai kā uz to neskatītos. Paldies dievam, ka tur iekšā nebija tehnika vai grāmatas, citādi Itella būtu jāatmaksā man šis pirkums. Vārtiņi bija vaļā, suņu mums nav un pat ja kurjera pienākumos neietilpst to nest līdz durvīm (kur ir jumts!) un Amazon kaut kāda iemesla dēļ neuzdrukāja tālruņa numuru uz pakas, varēja vismaz aiziet pieklauvēt kaut vai pie loga, kas bija metru no vietas, kur atstāta kaste. Iekšā ūdens jau bija paspējis tikt, kartons bija kā sūklis ar ūdeni, kamēr pakoju vaļā, peļķe izveidojās jau iekštelpās. Lūdzu pievērst uzmanību piegādes pakalpojumu kvalitātei Rēzeknē.

Ответ от Itella Support Ответ от представителя 25.05.2022

Cien. Klient,
Lūdzu atvainojiet par negatīvo pieredzi un sagādātajām neērtībām.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot sūtījuma numuru un īsi aprakstot situāciju uz e-pasta adresi [email protected], vai arī lūdzu uzrakstiet uz Facebook Messenger- Smartpost Latvija.
Paldies,
Itella Klientu atbalsta komanda

P

Комментарии (3)

Good Intentions 25.05.2022

Itella ir Itella, bet kā var zināt vai suņa nav?

E esmeraldae 25.05.2022

Tur jau uzņēmums kā tāds vainīgs, jo ja nav nr. norādīts, ko tad saka, ka zvanīs?
Par Itellu lasu katru nedēļu stāvus brīnumus :D Paldies Dievam, ka man nav bijusi saskarsme ar šo.

G Gunita333 06.12.2022

Tieši tāda pati situācija, pat divas reizes. Pirmo reizi vismaz mēģināja sazvanīt, bet kad acīmredzot neizdevās, vienkārši pārmeta pāri sētai. Otrreiz atnāca paziņojums ka TUVĀKAJĀS DIENĀS pienāks sūtījums, izplānoju pat lai kāds visu laiku būtu mājās, bet šoreiz pat bez zvana vai jebkādā brīdinājuma, paciņa iemesta pāri sētai sniegā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы