Itella - Nevar pārvirzīt paciņu uz citu Smartpost punktu
Pasūtīju preci no ārzemju veikala, norādīju savu adresi un biju pārliecināts, ka preci atsūtīs uz vietējo pasta nodaļu (kā tas parasti notiek) . Bet protams izradījās, ka šoreiz piegādās visu itella. Bet labi. Pēc kāda laiciņa atnāk izziņa no itella - "esam ievietojuši jūsu paku paku terminālī smartpost terminālis green park, dzirnieku iela 24, Mārupe". Vārdu sakot pie lidostas. Tā lidosta atrodas labu gabalu no manas faktiskās adreses un tur kopumā pagrūti nokļūt (ikdienā nav pa ceļam vārdu sakot) . Es protams aizrakstīju itella atbalsta dienestam - "hei, vai varat lūdzu pārvirzīt manu paciņu uz citu pakas saņemšanas vietu? ". Uz ko man atbildēja, ka nevar un paciņa tika piegādāta tieši uz lidostas paku terminālu, jo tas ir vistuvāk manai adresei? Vispār dīvaini, ka tā tiek darīts. Skaidrs, ka pilnīgi nevienam nav ērti izņemt paciņu pie lidostas (pat ja tīri tehniski tā atrodas drusku tuvāk) . Izņēmums būtu cilvēki, kuri paši strādā tajā lidostas teritorijā.
Vispār parasti citi piegādātāji dod klientiem iespēju izvēlēties vēlamo paciņas saņemšanas vietu (pakomātu) . Kāpēc šādi nevar darīt? Jebkurš klients būtu gatavs par šādu opciju piemaksāt. Bet nu labi es turpināju uzdot jautājumus itella konsultantiem e-pastiski, jo likās dīvaini, ka nevar neko pārvirzīt... Jo taču jebkurš cits piegādātājs tādus pakalpojumus nodrošina (piemēram, Latvijas pasts vienmēr piedāvā opciju mainīt piegādes veidu. Piemēram, ja paciņa ir atnākusi uz pastu, tad tu vari izvēlēties lai to piegādātu uz kādu no pakomātiem vai ar kurjeru. Protams, ka par papildus samaksu. Bet tas jau ir ok) .
Beigās es laikam apniku tur visiem ar saviem jautājumiem, tāpēc man piezvanīja itella konsultante un teica, ka viņi no savas puses ir izpildījuši savas saistības un viss. Neko nevar pārvirzīt vai piegādāt savādākā veidā (pat par samaksu, jo redz tādi ir noteikumi utt.) . Un ar kaut ko tādu es saskaros tikai itella ietvaros. Liekas pilnīgi aizvēsturiskā pieeja un kaut kādi arhaiskie nesaprotamie noteikumi, kur neko nevar mainīt un uzņēmums vispār nepielāgojas klientu vajadzībām. Tie pakomāti, kur jūs ielikāt tak pieder jums un es kā paciņas saņēmējs dodu jums atļauju izņemt to paku un par atsevišķo samaksu pārvirzīt uz citu vietu. Kur problēma?
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda.
Добавить комментарий