Itella - Nepiemērots servisa
Saņemu ziņu, ka kurjers ieradīsies no 16: 17 līdz 18: 17. Līdz ar to pilnīgi pārplānoju savu dienu un pārnesu dažas svarīgas lietas uz pirmo dienas pusi. 14: 35 man zvana kurjers un informē, ka viņš ir klāt. Es, protams mājās nebiju, jo ka minēju pārnesu dažas lietas. Kurjers tikai pateica, ka diemžēl sanāca agrāk. Es atvainojos, bet pus trīs un pus septiņi nemaz nav tik tuvu, lai vispār būtu iespējams pielāgoties. Tagad man arī rītdiena jāpārplano pilnīgi, lai tomēr sagaidīt kurjeru ar savu paciņu, kuru gaidīju diezgan ilgi. Esmu ļoti dusmīga, teikšu atklāti.
Cien. Anna,
Lūdzu atvainojiet par negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt minētā sūtījuma numuru uz [email protected] un norādīt piegādes adresi, kā arī saņēmēja vārdu un kontaktus.
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Комментарии (2)
Tātad jūs strādājat pie paneļa tikai naktī ...
PADAUDZA!