Itella - Nepiegādāta paciņa
21.04.2021. no Vācijas tika sūtīta paka uz Latviju, DHL pasts nodeva paku tālākai sūtīšanai Itella uzņēmumam. Latvijā tika reģistrēts sūtījums 02.05.21 un 05.05.21 nodots Itella piegādei. Majaslapā norādīts, ka Itella kurjers bija noteiktajā adresē, bet saņēmēju neesot sastapis, kaut gan norādītajā dienā saņēmējs bija uz vietas un pastkastē arī nebija atstāts nekāds paziņojums, sūtījums nonāca Itella noliktavā.
Ar datumu uz pazinnojuma18.05.21, pastkastītē ievietots 21.05.21 (piektdien) paziņojums par pakas atrašanas vietu un anketa ar tel. nr. ,lai vienotos par pakas saņemšanas laiku. Brīvdienās uznemums nedarbojas un piezvanot nākamajā darba dienā 24.05. (pirmdien) operatore paziņoja, ka paku nav iespējams saņemt, tā esot noliktavā. Saņēmējs ierosināja situāciju nekavējoties risināt un uzstāja, lai uzņēmums nekavējoties piegādā sūtījumu. Nākamajā dienā. 25.05. operatore paziņoja saņēmējam, ka sūtījumu nav iespējams saņemt, tas esot nosūtīts atpakaļ uz Vāciju...
Cien., Olga!
Uzņēmuma vārdā vēlamies izteikt Jums patiesu atvainošanos par sagādātajām neērtībām. Lūdzam Jūs sazināties ar mums, aprakstot situāciju uz https://itella.lv/sazinieties-ar-mums/nosutit-zinu/, noteikti norādot sūtījuma numuru/Jūsu kontaktinformāciju.
Gaidot atbildi no Jūsu puses,
Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda
Комментарии (2)
Aizrakstiet sūdzību arī pašam DHL, lai viņi redz ar kādu kaktu kantori sadarbojas, gan jau ka kaut kas mainīsies uz labo pusi, kad lielais sadarbības partneris pakratīs ar pirkstu!
Aizrakstiet sūdzību arī pašam DHL, lai viņi redz ar kādu kaktu kantori sadarbojas, gan jau ka kaut kas mainīsies uz labo pusi, kad lielais sadarbības partneris pakratīs ar pirkstu!
https://www.dhl.com/lv-lv/home/musu-filiales/parcel/privatie-klienti/klientu-apkalposanas-dienests/sazinaties.html