Itella - Nepiegādā paku un nespēj sniegt nekādus komentārus
Gaidu sūtījumu no Vācijas, sākumā tas tika piegādāts ar DHL un viss ritēja raiti līdz brīdim kamēr tas nenonāca Itella rokās. Regulāri sekoju līdzi kur ir mans sūtījums, 28.03. parādās ieraksts, ka piegāde neveiksmīga, bet neviens nav pat mēģinājis ar mani sazināties. 29.03. zvanu uz klientu centru, lai saprastu kas par vainu un kad varu gaidīt sūtījumu. Konsultants atbildēja, ka sūtītājs neesot norādījis manu telefonu, tāpēc piegādāt neizdevās. Sarunas laikā vis tika precizēts un es tiku informēta, ka piegāde tiks veikta 30.03. vai vēlākais 02.04. Tomēr, nu jau ir 04.04. un paku tā arī neesmu saņēmusi. Kopumā esmu sazinājusies ar viņiem vismaz četras reizes pa tālruni, kur nekādus komentārus nespēj sniegt un katru reizi saka to pašu un precizē manu adresi, uz e-pastiem neviens neatbild, kur atrodas paka nespēj atbildēt.
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Комментарии (1)
Precīzi mūsu gadījums! Vakar atzīme, ka neveiksmīga piegāde, kaut neviens neko nepiegādāja. Jā, SMS atnāca, kurjers laikam nepaguva :D. Šodien paka nosūtīta atpakaļ uz Vāciju!