Itella - Nepiegādā paku, komunikācija nulle
Ļoti bieži sūtu preces no ārzemēm, vienmēr viss bija labi, bet tas, kas notiek pēdējā laikā ir kaut kāds ārprāts. Jau vairākas pakas no dažādiem veikaliem super ātri nonāk līdz Itella, bet šķirošanas punktā, ienākot Latvijā, tā arī paliek. Uz e-pasta vēstulēm atbildi var gaidīt dienām un arī tā pati ir - jūsu paka atrodas šķirošanas punktā. Alllooo? Es to pati redzu pēc izsekošana punkta, sniedziet man normāli atbildi, kāpēc tā ir. Viena paka man tur ir jau gandrīz mēnesi, tā šobrīd ir visilgāk, pārejās nedēļu, divas. Kustība nekāda. Par dažām jau esmu saņēmusi atpakaļ naudu. Dažas vēl gaidu. Reāli Itella, aizturot manas paciņas, aiztur manu naudu, jo nav ne preces, ne naudas. Pats trakākais, ka daudziem veikaliem nemaz nevar izvēlēties kurjeru, viņi automātiski sadarbojas ar itella un nemaz nav opcija piemaksāt un paņemt citu kurjeru. Izmisums, jo kā gan pasūtīt preces no ārzemēm, zinot, ka paka neatnāks. Kas jums, itella, tur notiek pēdējā laikā? Izejiet taču uz komunikāciju ar klientiem, atbildiet uz vēstulēm, risiniet situāciju. Tas, kas notiek, nav normāli.
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Комментарии (1)
Debīlais Itella pārstāvja komentārs jau klāt. Labāk būtu uzlabojuši savus servisus. Itellas serviss nekad nav bijis diži labs, bet kopumā ņemot bija ok, tad tagad ir vienkārši vāks. Man šomēness bija/ir trīs pakas, neviena no tām nav caur Itella izgājusi bez problēmām. Divas esmu dabūjusi, trešā līdzīgi kā sūdzības autoram mētājas kaut kur viņu noliktavās.