Itella - Ļoti slikts serviss
Trīs dienas pēc kārtas saņemu sms, ka man jāierodas pakaļ pakai uz kaut kādu mini maximas stāvlaukumu, tur buss stāvēs. Otrajā dienā pēc šīs sms atsūtīšanas zvanīju uz klientu centru - 30min neviens neatbildēja. Trešajā dienā sazvanīju un sarunāju, ka manu paku ievietos tuvākajā pakomātā. Ceturtajā dienā atkal atnāk tā pati sms par stāvlaukumu. Atvainojos, bet kas tas par šausmīgu servisu? ! Kāpēc man jābrauc tālu pakaļ savai pakai uz kaut kādu mistisku stāvlaukumu, ja to varēja ievietot man pakomātā tieši pie mājām? Nekad neko neizvēlēšos pasūtīt caur itella un smartpost.
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Комментарии (4)
Tāpēc, ka visi skapīši aizņemti, grūti aizbraukt un savākt paku? Gabals nokritīs?
Jūsu komentārs absolūti nevietā. Jā, grūti, esot 9.grūtniecibas mēnesī! Operatore ne vārda neminēja par aizņemtiem skapīšiem un teica, ka ievietos pakomātā pie mājām.
Tad vari aizsūtīt savā vietā citu cilvēku, kurš savāks paku, jo viņiem nav laika pārbaudīt dokumentus
Tekstā nebija tas pieminēta Jūsu grūtniecība, tāpēc komentārs nav nevietā, jo es par grūtniecības faktu nezināju.