Itella - Ļoti slikts serviss
Gaidu paku bo Vācijas jau vairāk nekā 3 nedēļas. Komentāros par paciņas atrašanās vietu ir pilnīgi meli. Rakstīts, ka piegāde nav izdevusies 2 nedēļas atpakaļ, jo bija ārējie apstākļi, bet neviens pat nemēģināja ar mani sazināties, pieņemu ka paciņu pat nemēģināja priegadāt, jo parasti tā tiek atstāta narvesen kioskā un tur gan nevar būt apstākļi atkarīgi no saņēmēja! Zvanot uz klientu servisa telefonu nr. 40min gaidīju savienojumu, tā arī neviens neatbildēja! Sniegšu sūdzību ptac! Tas jau nav pirmo reizi, kad itella šādi rīkojas!
Labdien!
Lūdzu atvainojiet par sagādātajām neērtībām. Lai mēs varētu palīdzēt atrisināt situāciju, lūdzu, sazinieties ar mums, sūtot ziņu uz [email protected] un norādot:
- pakas numuru;
- savu telefona numuru,
un mēs Jums atbildēsim līdz nākamās darba dienas beigām.
Itella Klientu atbalsta komanda
Комментарии (1)
Biju pasūtījis preces no Vācijas caur amazon.de un piegāde notika caur itella, sastapos ar to, ka prece tā arī netika piegādāta, un kad atzvanīju izrādījās, ka uz pakas neesot telefona numurs mans, kaut arī pie pasūtījuma tas esot bijis un adrese ir bijusi un cita informācija.