Itella Logistics SIA - Nekvalitatīvs, serviss'', komunikācija, neiesaku
Divus no trijiem sūtījumiem uzņēmuma kurjers izsniedza paredzētajā adresē, Vienu neizsniedza, bet aizveda uz attālu pakomātu, kautgan paredzēta piegāde.
Uzņēmuma darbinieki nevar izskaidrot iemeslu.
No rīta paziņo, ka kurjers būs,- cikos, nav iespējams uzzināt, sola divu stundu laikā, bet nav ne zvana, ne īsziņas, ne kurjera.
Komunikācija un serviss neapmierinoši.
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Комментарии (2)
Pieļauju, ka nebija brīvas vietas.
O, Itella pārstāvis klāt. Un kāda jēga sūtīt jums tos numurus uz [slēpt]@itella.com, ja jau jūs tāpat neko nerisināsiet. Operatori nav ieinteresēti neko darīt, e-pastus jūs vienkārši ignorējat. Jūs pat ziņas no my.smartpost ignorējat. Šitā atbilde ir tikai tam, lai cilvēkiem no malas liktos, ka jūs esat dikti ieinteresēts kantoris. Tie kam jākaro ar jūsu servisu labi zina, ka tā nav taisnība.