Itella Logistics SIA, GLS - klientu serviss
Kkds drausmīgs uzņēmums - paku atved uz māju, nesarunājot piegādi, kad piebrauc, saka, ka atveda un gaida lejā. Uz norādīto piegāde laika saskaņošanas telefona nr. jāzvana vairāakkārt, neceļ un neatzvana. Piegādes konkrētu laiku vispār nezina, diapazons 8h laikā - nu vnk super uzņēmums, kas tērē savus līdzekļus vizinoties un nesarunājot neko :D
Комментарии (2)
Vait tad citi kurjerdienesti strādā savādāk? Man ir nācies saņemt sūtījumus ar DPD un DHL piegādēm, un ne reizi, ne viens, ne otrs nav iepriekš zvanījuši, lai vienotos par laikiem. Parasti piezvana minūtes 5 iepriekš, lai pajautātu vai esmu uz vietas, ka tūlīt būs klāt!
Klienti, kas pasūta preces pie mums vienmēr saņem zvanu no kurjera no rīta ar jautājumu, kad klientam ir ērtāk piebraukt. Tas ka Jums nezvana vai piezvana 5 minūtes ātrāk ir veikala nevīžība, ka neieliek ķeksi pie preces nosūtīšanas pazvanīt klientam un pajautāt piegādes laiku vai arī paša klienta nevīžība, nepieliekot komentāru, cikos piegādāt.