Itella Latvija - Pakas izņemšana
Mani pārsteidz šis pakalpojuma sniedzējs
lai izņemtu paku, man jādodas uz green park, kas atrodas pie lidostas darba dienā 08: 00-16: 30. Man nav automašīnas un es strādāju. Lai izņemtu paku, nepieciešams ņemt atvaļinājumu. Vai tas ir nopietni? Uz norādīto tālruni nav iespējams sazināties, jo tas nekad neatbild, tiek gaidīts vairāk kā 5-7min. Kas notiek? Uz doto brīdi paka dosies atpakaļ pie pārdevēja, jo atvaļinājumu tagad-tūlīt nevaru paņemt. Paldies par tik lielisku servisu.
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Комментарии (4)
Geniāli! Un kur vajadzēja būt?
Ja sūda Itella izdomāja, ka jābūt lidostā, tātad tai tur arī vajadzēja būt (tas pēc sistēmas un tās izstrādātāja neloģiskās loģikas). Man šis klaunu kantoris paciņu, kura bija noformēta kā trausla, bija ne tikai samīcījuši, bet arī uztaisījuši 4 caurums, tam skaitā uz "Fragile" uzlīmes.
Vienīgo reakciju, ko šeit var saņemt ,ir iekopēts :"Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam... " . Itella support cenšas, lai kantora reputācija paliktu zemā līmenī.
Šis pašdarbnieku kantoris ir jàlikvidè, dèļ šiem idiotiem pazaudèju 700€, sùtìju 2 audio pastiprinàtàjus no Vàcijas, saka ka kurjers esot bijis pie manis un neviens neesot bijis màjàs, pèc tam izràdàs ka paka tika nosùtìta atpakaļ uz Vàciju, Vàcietis saka ka paku neesot saņèmis, protams kad Itella pat necentàs atrissinàt šo situàciju.
Green Park pakomati jau visu vasaru strāda kātru dienu 00-24.