Itella - Krāpnieku un zagļu kantorīts Itella
Zvanīju dhl jautāju kādēļ vińi atdod pacińas šim zagļu kantorim. Atbildēja-jā, zinām, ļoti daudzi zvana, sūdzās, neko nevaram padarīt. Secinājumi ir šādi: itella rīkojas pēc shēmas: sańem paku un to pievāc vai izmet miskastē, lai nebūtu jātērējas uz benzīnu şoferītim kurš dzīvo pļavniekos. Viss uzńēmums iespējams tikai pāris cilvēki (tas pats pļavnieku šoferīts, un skuķene kas nekad neceļ klausuli) . Adrese ofisam laukos (lai visiem atkristu vēlme vińus meklēt) . Kad sāc uzstājīgi tiem rakstīt tad atbildēs standarta frāzi-atvainojamies par novēlojumu, šoferīts atvedīs rītā. Pēc tam būs atkal rītā. Un atkal. Un atkal. Parītā. Aizparītā. Fantastiskas ateunas un meli un izdomăjumi ka tu neesot bijis sazvanāms, sastopams, utt. Utjpr.
No nozagtajām pakàm droši vien pańem kas patīk, pārējo miskastē.
Bet pats galvenais-peļņa! Iedomājaties ja vińi sańem ap 100 pakām dienā un par katru tiem tiek samaksāts no deoutche post ap 10 €, tad parēķiniet paši, ap tūkstoš eiro katru dienu no zila gaisa, par neko. Peldās naudā. Un cilvēki tik cieš un turpina ciest. Ne jau katrs tā ies un cīnīsies un draudēs un lamāsies.99% klusu pacieš un samierinās. Uz to viņi ar spēlē. Kad jautāju dhl kāpēc šāds zagļu kantoris tiek pieļauts tad tie arī nesaprot kā tas tā var būt. Bet tā ir! Nu ko, năkamais solis-iesniegums policijā. Tad redzēsim kas būs tālāk.
Комментарии (11)
Somijas pastā arī bija diezgan šokā par dzirdēto. Teorētiski Somijas pasts (posti.fi) ir Latvijas Itellas mātes uzņēmums, lai gan man somi nespēja izskaidrot, kāpēc viņu tracking sistēmā uzrādās šie sūtījumi :D.
Ta ka Itella ir Somijas POSTi meitas uznemums , man ieteica sudzeties Somijas regulatoram:
https://www.viestintavirasto.fi/en/index.html
Raksta autors nezin visas nianses kāpēc paciņas nenonāk kādam līdz mājai. tur ir daudz faktori un. Viena lieta ir, ja ir daudz darba un var pasēt tik cik var. bet otra lieta ir, ja norādītas nepareizas adreses, nav salasāms, trūkst numurs, vai nepareiza adrese, un tad tās pakas arī nenonāk galamērķī.
Nevajag uzreiz dramatizēt, ka viss ir slikti, itella slikta. Neviens uzņēmums nav bez mīnusiem. Latvieši jau tikai prot nomelnot un būt neapmierināti.
Piekrītu tam, ka nozaudēt sūtījumu nav nekas labs un varbūt kādam tur kaut kas dārgs vai svarīgs ir sūtīts, bet tā notiek un ar to ir jārēķinās.
o, itella pieslēdzās :)
Tur jau tā lieta, nepiegādā tās, kur ir kaut kādas problēmas ( nav telefons, nav mājās, koda durvis utt) Tiem kam viss ir kārtībā, tie visu saņem. un par to zagšanu un mešanu miskastē gan smiekli sanāca.
Eu, savācamies visi paciņu gaidītāji un brauca sadot pa tauri?
Ja jau visiem ir nasraķ.
Pasūtīju šmotkas. Pie mājas man ir 2 kameras, kas attiecīgi reģistrētas. Ja itella būs rakstījusi, ka ir mēģinājusi man piegādāt, bet manis it kā nav mājās, bet kā fakts tas nebūs redzams kamerās, es sniegšu jau pierādītu sūdzību PTAC.
Gaidījām un nesagaidījām. Braucām paši pakaļ.Kordinātes 56.792088,24.232766 Uz durvīm rakstīts Itella, spiežam zvana pogu un stāstam bēdu.
Nogaidījām pusstundu,pēc tam atnāca un pateica,ka paka pazudusi. Kā tā vienkārši var izkūpēt pasūtījums 230€ vērtībā! Solīja vēl rīt atzvanīt,ja nu atrodās. Ja nē,tad vērsieties pie Guess,kur pasūtījāt preci un sakiet ka neesat saņēmuši. Jopcik,neviens ne par ko neatbild.
Nepiegādā kravu, nesazinās un nevar ar viņiem sazināties
Nevienam neiesaku sutitu sutijumus ar Itella/GLS kompaniju! Ja sutijums tiks nozaudets, neceriet, ka atgusiet naudu vai kaut kadu kompensaciju! Uznemums atbildibu neuznemas, bet pakas vienkarshi nozaude! ' ' Lielisks serviss' '
Paka tiek piegādāta tikai tad, kad pats pazvanīsi. Vienmēr aizbildinās , ka sūtītājs nenorādīja telefonu vai kļūdījās vai durvju kods nav norādīts, pat tad kad ir telefona numurs un visu dienu mājās.