www.sudzibas.lv Itella Briesmīgs serviss

Itella - Briesmīgs serviss

Cik redzu, neesmu vienīga, kas kļūva par šī kantora upuri.

Esmu sūtījusi diezgan daudz no Asos, un pirms tam nebija nekādu problēmu. Expresspasts vienmēr strādāja ideāli. Bet viss izmainījas ar manu "mīļako" Itellu.
Primo paku esmu pasūtījusi janvāra sākumā. No Vācijas paka atnāca uz Latviju kādu 4-5 dienu laikā. Tā kāesmu pieradusi, ka kurjers vienmēr zvana, gaidīju savu paku. Pagāja nedēļa; neviens man tā arī neatzvanīja. Pēc sarunas ar Latvijas Pastu, Expresspastu un DHL, izradījas, ka ar paku piegādi tagad nodarbojas Itella. Skatos tracking number, rada ka 2 reizes tika mēģināts piegādāt manu paku, taču kurjers mani nevarēja sazvanīt un atstāja informatīvo ziņu pastkastē. Neviens man nezvanīja, telefons vienmēr bija ieslēgts, un ziņas, protams, nekādas nebija. Kad sazvanīju Itella, meitene ļoti brinījas ka paka jau nedēļu ir viņu birojā un nekur nekustās; tiešām brīnumi. Sarunāja, lai piegādātu uz darbu, no 10 līdz 18. Pēc divām dienām kurjers zvana ~19,45, ka esot klāt, kaut es teicu, ka ir jāpiegadā no 10 līdz 18. Nākamdien atkal zvanu uz Itellu. No 30 reizes sazvanīju un tie solīja atbraukt atkal pēc 2 dienām. Paku, tomēr, saņēmu.

Bija jāsaņēm vēl viena paka, un zinot, ka pastāv tāda problēma, sekoju līdzi pakai uzmanīgāk. Paka atnāca no Vācijas uz Latviju 2 dienas laikā. Trackingā tika rakstīts, ka paka ir transportlīdzeklī un man to piegadās. Joprojam zinot ka viss mēdz notikt ar šo uzņēmumu, sazvanīju biroju (atkal no kādas 30 reizes) un tie man iedeva kurjera numuru, lai es ar viņu sarunāju laiku. Zvanu kurjeram, viņš man teica ka būs pie manis no 17:30. Labi. Atnācu mājās agrāk, nekāda zvana nebija. Gaidīju līdz 20 un uzzvanīju kurjeram pati. Uz jautājumu kur viņš ir, viņš man atbildēja ka VIŅŠ JAU ESOT MĀJĀS UN DARBA DIENA VIŅAM JAU BEIDZĀS! turpinājot, teicis ka bija pie manis, bet nevarēja mani sazvanīt. Bet man neviena zvana nebija; telefons strādājā labi. Uz šo viņš man atbildēja, ka man esot slikts telefons, un viņam viss piefiksēts un viņš tiešām zvanīja, bet man bija izslēgts telefons. BET, ja telefonam nav signāla, vai tas ir izslēgts, un tajā laikā kāds zvana, tad pēc tam ir jātanāk īsziņai, ka tāds un tāds numurs zvanīja. Protams, tāda īsziņa man neatnāca. Kad prasīju, ko viņs tad piedavā, viņš teica, ka varu ATBRAUKT PIE VIŅA, VIŅŠ DZĪVO PĻĀVŅIEKOS. Vai tas ir normāli? Es naktī braukšu pie sveša vīrieti, pēc savas pakas, kuru viņam bija jāpiegādā. Saku labi, maināt adresi uz darbu. Viņš to piefiksēja. Rītdien tas pats stāsts, rāda, ka nevarēja mani sazvanīt. Vai vērts mīnēt ka ma atkal neviens nebija zvanījis? Zvanu atkal uz Itella biroju, biju gaidīšanas režīmā 30! minūtes! No 35 reizes, zvanot visiem numuriem, sazvanīju. Izradās, ka viņi pat nesamainīja adresi. Labi, visu tagad piefiksēja un solīja nākamdien atbraukt (noteikti). Nākamdien no rīta skatos trackingu un redzu, ka nekas nenotiek. Zvanu uz Itella, tas pats stāsts, neviens neatbild. Kaut kā sanāca sazvanīt, un izrādas KA KURJERS AIZMIRSA MANU PAKU. Man nav vārdu. Un todien visi kurjeri jau bija aizbraukuši prom, bet viņi kaut ko izdomās un pārzvanīs. Protams, neviens man nepārzvanīja un pati es nevarēju viņus sazvanīt. Šodien beidzot saņēmu savu paku, kura bija LV jau 31. janvārī.

Rakstīju sūdzību Posti, Itella Somija, DHL un pārdevējām - Asos. DHL teica ka viņi par to neatbild, Asos solīja apskatīties, kas par problēmu.

Uzskatu, ka šī uzņēmuma darbība ir jāpartrauc, jo tas ir nepieņemami. Sazvanīt nav iespējams, kurjeri nestrādā, bet naudu visi saņēm.

O

Комментарии (4)

E Enrico 06.02.2017

Atrakstat to kurjera telefonu.ja vēl saglabājies.jo vińus pašus sazvanīt nav reāli.

O ooozzz 07.02.2017

Diemžēl nav saglabājies :( bet ja jums sanāks viņus sasniegt, prasiet viniem kurjera numuru, mēģinātu kkā viņus kontrolēt. Veiksmi jums!

L Lulu 07.02.2017

So tekstu es uzrakstiju ASOSam, var but visi, Kam ari neatnaca pacina var to nokopet (adoptejot savai situacijai) un parsutit, jo lite a patiesam ir briesmiga!
"hello, thank you for the answer and sorry for bothering you again. I clearly understand that it isn't ASOS fault that I still haven't received the parcel, but I sincerely hope that you can somehow impact/affect on the shipping company.
They provided you information that there is a mistake in address, but as you can see from the order information I specified the flat number, flat number is XXX. On their website, where clients can track the parcels is written that there was delivery attempt on 25th of January but nobody was at home that day, and they left notification about this attempt, but I stayed at home for the whole day, literally 24 hours of that day I spent at home and there was no notification in the mail box as well!
I tried to contact them by the telephone number on their website, I called several times, actually not several, but a lot of times (as I am really interested in parcel receiving), nobody answers!
The information you provided "Posti on 020071000" unfortunately doesn't clarify anything at all, I thought that 020071000 could be the telephone number, but we have 8-digit numbers here in Latvia, I tried to call 20071000 and 02007100, but both numbers don't exist.
I started to google this company itella.lv and was really disappointed by the information I found: https://www.sudzibas.lv/search?q=Itella, I know that you probably won't understand anything on this site, this site is made for people to share their experience using one or the other service, actually only bad experience, to warn other people about dishonest companies. And I was shocked that lots of people have the same problem, some of them are ASOS customers by the way, who write that their ASOS parcels were returned because they weren't at home on delivery day, and they also failed trying to call this company. May be you can transmit this information to the management, otherwise, as I think lots of Latvian orders will be returned to you in the nearest future. "

K kepainitis 07.02.2017

Ta ka Itella ir Somijas POSTI meitas uznemums, man ieteica sudzeties

https://www.viestintavirasto.fi/en/index.html

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы