РешеноIr Group - Slikts serviss, vilcināšanās...
Man arī, nepatīkama situacija ar šo tirgotāju. 03.07. Veicu pasūtījumu, 40€, 11.07. Sāku apšaubīt, sazinājos, jo sūtījums ar omnivu pa rīgu ir max 2 darba dienas, mani informēja ka viena no precēm nebija uz vietas un 12.07. Saņems un uzreiz izsūtīs, zvanīju 13.07. Lai precizētu vai 13.07. Prece būs, jo sūtījumus izliek pa pa komatiem vairākas reizes dienā, teica ka bus, nebija! Zvanīju 16.07. Teica ka omniva neredzot numurus uz kuriem izsūtīts, ja nemaksā pakomata un ja nodod liels korporatīvs uzņēmums, oky! Teica ka tajā paša dienā pēc 3-4h laika nosūtīs sūtījuma kodu, protams neko nesaņemu! 17.07. Nosūtīju sms ar lūgumu par kodu ko nesaņemu, atbildes nav! Šodien 18.07. Zvanīju atkal (runāja kolege, jo zināju ka eksplodesu ja būs velreiz jārunā ar šo cilvēku) atkal pateica ka šodien atsūtīs, lai raksta sms. Es neizturēju un uzrakstīju ka tā ir ņirgāšanās, 5 darbadienu laikā nevar nosūtīt preci, ja viņiem nestrādā kaut kas, lai tā arī pasaka, nevis čakarē cilvēkus. Pateicu, ja līdz 15: 00 koda nav, tad lai suta naudu. Ja nebūs nauda, tad caur ģimeni nodošu ziņu par krāpniecisku uzņēmumu. Gaidu šobrīd atbildi! Vēlētos šis visas sūdzības nodot tautā, lai cilvēki redz un lai šādu krāpnieku vai vienkārši cilvēku, kuri nespēj veikt saucu darbu, tirdzniecības plūsmu slēgtu!
Kā arī, pārbaudit informāciju, šim uzņēmumam, kur vienmēr atbild vīrietis, uzņēmuma varēs loceklis un īpašnieks ir 1934 gada dzimusi sieviete, ka arī nodokļu parāda VID un 07.07.2018. ir 8093.33€, interesanti...
Uzrakstīju ja līdz 15:00 nebūs koda, lai suta atpakaļ naudu. Un pēc neilga laika mana e-pasta ienāca ziņa -
Labdien,
Patiesi atvainojamies, kļūmes dēļ sūtījums vēl nav nogādāts, esam Jums atgriezuši samaksu pilnā apmērā uz Jūsu kontu.
Vēlreiz atvainojamies.
Ar cieņu,
IR WOOD
Naudu atguvu, viss kārtība, bet attieksme, tā gaidīšana...e iesu uz Rīga Plaza un nopirkšu uz vietas, tomēr garantija, kvalitāte un prece būs!
Добавить комментарий