Ir Group - Krāpšana, katastrofāls serviss
Pasūtīju un samaksāju pilnu summu jūlija sākumā. Neko nepiegādā. Ignorē e-pastus. Izrādās uzrakstījuši nepareizu adresi. Sūta vēlreiz. Atkal nepienāk. Atrunas, atrunas, atrunas. Paku neatved arī dzīvē norunātajā randiņā. Kad paku saņemu 3 mēn. vēlāk, trūkst dažas detaļas. Saņemu naudu atpakaļ par pasta izdevumiem un trūkstošajām detaļām.
Pasūtīju un samaksāju pilnu summu jūlija sākumā. Kad pāris nedēļas vēlāk vēl neko nebiju saņēmusi, rakstīju e-pastu. Uz vairākiem e-pastiem nekādas reakcijas. Par laimi uz FB ziņu beidzot kāds reaģēja, bet īstas atbildes nebija, tikai atrunas. Mani e-pasti esot iekrituši mēstuļu kastē. Beigās izrādījās, ka viņi nepareizi uzrakstījuši manu adresi un saņēma paciņu atpakaļ. Atvainojās un sūtīja atkal. Paiet pāris nedēļas un atkal nekā. Ar komunikāciju atkal problēmas. Īsti neatbild nedz uz e-pastiem, nedz telefona zvaniem. Atkal nekādu reālu paskaidrojumu, tikai atrunas - kolēģis atvaļinājumā, nevaram paskatīties papīros utt. Tikmēr pienāk jau septembris. Tā kā plānoju būt Rīgā, tad piedāvājos paciņu saņemt pa tiešo. Norunātajā rītā stundu pirms tikšanās saņemu zvanu, ka atkal jau ir kārtējās likstas un paciņu es nevarēšu saņemt. Dienu vēlāk, kad manis vairs nebija Rīgā, paciņa tika piegādāta manam brālim. Par paciņas transportu pie manis, protams, es maksāju pati. Kad paciņu beidzot saņēmām (3 mēnešus pēc pasūtījuma izdarīšanas), izrādījās, ka lampām nav līdzi iepakotas spuldzes, lai gan preces aprakstā skaidri un gaiši norādīts, ka spuldzes ietilps komplektā. Un izrādās, ka lampām nav arī slēdžu. Tas aprakstā nekur nav atsevišķi norādīts, un man diemžēl tas nebija ienācis prātā. Rezultātā dabūjām pirkt jaunas spuldzes, slēdžus un kontaktdakšas, jo lampai piestiprinātās nederēja Beļģijas rozetēs. Tātad reāli mēs saņēmām koka kluci ar vadu, nevis lampu. Vienīgais mierinājums - pasta izdevumus un izdevumus par jauno spuldžu iegādi viņi man atmaksāja. Vismaz tik daudz godaprāta viņiem pietika.
Добавить комментарий