"IR group" - Krāpšana

No šīs kompānijas pasūtīju koka dekorāciju.
Pirmkārt, kad tika pārskaitīta nauda, tad netika dota ziņa, ka nauda ir tikusi līdz šai kompānijai.
Otrkārt, vienu Piektdienu viņi raksta, ka prece ir izsūtīta. Kā nebija, tā nebija. Rakstīju sūdzību, teica, ka izsūtīs citu dienu.
Treškārt, pienāca nākamās nedēļas Otrdiena un arī tad rakstīju, ka prece nav pienākusi. Kompānija atbildēja, ka prece tiks izsūtīta šajā dienā.
Pēc pāris stundām kompānija man atbildēja, ka preci man nesūtīs, dēļ manas attieksmes.
Vai kompānijai pienākas melot klientiem?
Vai kompānijai vienkārši nebūtu jāatvainojas, un preci jāatsūta?
Visticamāk, ka šī prece nemaz netika izgatavota.

Ответ от Ir Group Support Ответ от представителя 09.02.2016

Labdien,

Ļ.Cien. Zane Tīrumniece, Saņēmām, Jūsu pasūtījumu 2. februārī, Jums tika nosūtīts rēķins apmaksai. 3. februārī atrakstījāt, ka esat norādījusi nepareizu pasta indeksu, to izlabojām. 4. februārī rakstījām jums, ka esat aizmirsusi aizpildīt informāciju par uzdrukājamo tekstu, to no Jums saņēmām. 6. februārī (brīvdienā) Jūs rakstījāt, ka mēs esot solījuši piegādāt pirms trim dienām, kas nav taisnība, jo tikai 4. februārī saņēmām tekstu ko uzdrukāt uz Jūsu pasūtītās kartiņas. Uz to mēs atbildējām, ka kartiņa ir izgatavota un atdota piegādei. 8. februārī (pirmdienā) Jūs rakstījāt, ka gaidot savu naudu atpakaļ, jo nedēļu mēs nevarot piegādāt preci, kas pilnīgi nav taisnība, jo tikai 4. februārī Jūs iedevāt tekstu ko uzlikt uz pasūtījuma. Saņēmām draudus un nepieklājīgu epastu par jūsu prasībām. Uz to mēs atbildējām, ka esam Jums atgriezuši samaksu pilnā apmērā (apstiprinājums tam ir bankas maksājums) un uzrakstījām, ka mums nav vēlmes sadarboties ar Jums - cilvēku bez kādas pieklājības. Kartiņa ir izgatavota, bet mums nav vēlmes darināt lietas cilvēkiem ar šādu uzvedību un attieksmi. Tad labāk lai tā kartiņa noder iekuram. Līdz ar to pieklājīgi lūdzam izņemt šo sūdzību līdz 2016. gada 9. februārim, pretējā gadījumā ar visu mūsu saraksti griezīsimies attiecīgajās institūcijās par speciālu neslavas celšanu.

Жалоба успешно разрешена Zane Tīrumniece 22.12.2017

Vēl nav atrisināta.
Gaidu kad nauda tiks atskaitīta atpakaļ par pasūtīto preci.

Комментарии (3)

Z Zane Tīrumniece 09.02.2016

Jūs esat meļi!
Varu ielikt internetā arī mūsu saraksti. "Cik pieklājīgi" Jūs izturējāties pret mani.
Griežaties attiecīgajās institūcijās! Arī es to izdarīšu!
Kā jau teicu, Jūs citus cilvēkus nečakarēsiet!

I Ieva Profils 29.06.2016

Vini tiešām ir mełi, arī man ir saglabāta burvīga sarakste un dosies uz http://www.ptac.gov.lv

M marucis88 12.02.2016

Mana sliktā pieredze bija tieši ar to, ka preci gaidīju veselas 2 nedēļas ap Ziemassvētku laiku (nedēļu pirms saņēmu,bet biju pasūtījusi labu laiku atpakaļ un uz pasākumu skolotājai vajadzēja dāvināt ātrāk)!! Un beigās man to piegādāja nevis kurjers, bet kaut kādi viņiem pazīstami cilvēki, uz ielas atdeva man maizes dēlīšus, bez iesaiņojuma, plikus, pat ne maisiņā, godīgi sakot biju šokā, jo viens dēlītis maksāja 19 Eur, kas nav maza summa, man bija 3 gb., nu tad vienu maisiņu pa 5 centiem nevarēja sagrabināt..?? tas ne par ko labu neliecina šajā kompānijā.. ja vēlaties attīstīties, jau NO PAŠA SĀKUMA , ir jāpadomā par tādām lietām, kā iesaiņojums, tā ir jūsu firmas vizītkarte!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы