Interflora.lv - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss, pasūtīju uz mātes dienu ziedu pušķi mammai ar piegādi uz mājām. Nepilnas pusstundas laikā uzņēmums atsūtīja atteikumu, ar tekstu, ka nevarot veikt pasutījumu tehnisku iemeslu dēļ, un, ka naudu atgriezīs tuvākajā laikā! Diemžēl, tuvākais laiks nav pāris stundu laikā, jo redziet, naudas atgriešana nāks no Igaunijas, tas nekas, ka nauda tika ieskaitīta Latvijas kontā Swedbank bankā. Kad uzrakstīju, ka, naudi skaitīju uz LV kontu un uzskatu, ka no tā paša nauda jāatgriež, izrādījās, ka pārskaitot naudu no Swebankas uz Swedbankas kontu nauda ienāks tāpat tikai pirmdien! Neiesaku no šī uzņēmuma neko pasūtīt, uzmet pēc pilnas programmas!
Комментарии (2)
Pirmā pieredze ar interflora bija ok.Otrajā reizē arī atcēla pasūtījumu - laikam uz laukiem nevēlējās braukt!Trešajā reizē nepiegādāja visu par ko tika samaksāts (konfektes).Un, maksas apsveikuma kartiņas vietā saņēmējs saņēma baltu standarta kartiņu (kas ir bezmaksas).Meloja!Locījās!Teica, ka konfektes piegādātas.Jautāju uzrādīt čeku...Atbildēja, ka grāmatvedībā čeks pazudis:)))Slikts serviss!
Iepriekšējās reizes kad pasūtīju ziedus bija viss ok.Šogad pasūtīju ziedus manai mammītei dzimšanas dienā,lai tēvs aiznes uz kapińiem un noliek no mums visiem.Nepatīkams bija pārsteigums ,kad ziedi netika piegādāti pasūtītajā dienā un otrs pārsteigums bija,kad tie neizskatījās kā norādīts bildē.Serviss łoti slikts.Neiesaku.