Labdien! Ļoti žēl, ka Jums ir radies šāds priekšstats, mūsu darbinieki vienmēr ir laipni un izpalīdzīgi, ja arī ir gadījies tāds gadījums, ļoti lūdzam sazināties ar mums personīgi [slēpt]@incredit.lv, lai varam atrisināt šo situāciju.
Esmu regulāra InCREDIT GROUP kliente Rēzeknē. Inga VIENMĒR pret klientiem ir laipna un pretimnākoša. Ja jums neizdevās gūt kāroto kredītu, neizgāziet žulti pār darbinieku. Ja jūs pats/pati bijāt nelaipns, neiecietīgs un rupjš pret darbinieku, tad sāciet ar sūdzību sev. Nevienam nav jāpacieš iedomīgu klientu uzvedība. "Klientam vienmēr taisnība" vairs sen nedarbojas, jāmācās cienīt vienam otru, nevis nākt ar savu augstprātību un apieties kā ar kalpiem. Un tā nav banka, ja kas.
Ja InCredit Group darbinieks izturas rupji pret klientiem, tas ir klientu apkalpošanas standartu pārkāpums, un uzņēmumam ir pienākums nodrošināt profesionālu attieksmi. Jūs varat iesniegt sūdzību uzņēmuma vadībai, pieprasot paskaidrojumu, un, ja reakcijas nav, ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC). Ja slikts serviss atkārtojas, iespējams, jāapsver sadarbības pārtraukšana ar šo uzņēmumu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc padoma!
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (8)
Mēs visi alkstam dzirdēt šo trako rupjību.. un vēl no Rēzeknes... tas ir kas īpašs noteikti...
Labdien! Ļoti žēl, ka Jums ir radies šāds priekšstats, mūsu darbinieki vienmēr ir laipni un izpalīdzīgi, ja arī ir gadījies tāds gadījums, ļoti lūdzam sazināties ar mums personīgi [slēpt]@incredit.lv, lai varam atrisināt šo situāciju.
Ar cieņu Incredit
Jūsu darbinieki IR laipni un izpalīdzīgi!
Esmu regulāra InCREDIT GROUP kliente Rēzeknē. Inga VIENMĒR pret klientiem ir laipna un pretimnākoša. Ja jums neizdevās gūt kāroto kredītu, neizgāziet žulti pār darbinieku. Ja jūs pats/pati bijāt nelaipns, neiecietīgs un rupjš pret darbinieku, tad sāciet ar sūdzību sev. Nevienam nav jāpacieš iedomīgu klientu uzvedība. "Klientam vienmēr taisnība" vairs sen nedarbojas, jāmācās cienīt vienam otru, nevis nākt ar savu augstprātību un apieties kā ar kalpiem. Un tā nav banka, ja kas.
Parasti, kad sev raksta atsauksmes, tad raksta Anna no Skultes.. u.tml. Laiki mainās.
Pilnīgas muļķības. Galīgi garām Jūsu komentārs.
Es tevi atkodu, Sņežana Deņisovna
Labdien!
Ja InCredit Group darbinieks izturas rupji pret klientiem, tas ir klientu apkalpošanas standartu pārkāpums, un uzņēmumam ir pienākums nodrošināt profesionālu attieksmi. Jūs varat iesniegt sūdzību uzņēmuma vadībai, pieprasot paskaidrojumu, un, ja reakcijas nav, ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC). Ja slikts serviss atkārtojas, iespējams, jāapsver sadarbības pārtraukšana ar šo uzņēmumu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc padoma!