www.sudzibas.lv Impro ceļojumi Pēc pāris mēnešiem saņemam vēstuli par jauno cenu

Impro Ceļojumi - Pēc pāris mēnešiem saņemam vēstuli par jauno cenu

Sākot plānot šī gada ceļojumus, atcerējāmies iepriekšējā gada nepatīkamo pieredzi ar Impro. Ļoti savlaicīgi pieteicāmies braucienam uz Maroku, kura cena bija salīdzinoši augsta - 780 Ls, pēc pāris mēnešiem saņemam vēstuli no Impro - jaunā cena 925 Ls, iemesls: "Neatradām iespēju rezervēt lidojumus plānotajos laikos..." !!! Bet tas jau ir aģentūras profesionalitātes jautājums; un vai klientam ir par šādu nespēju jāmaksā?? Kā lojāli klienti mēs pat bijām gatavi apmaksāt pusi no cenas palielinājuma kā kompromisu, jo brauciens tika par 1 dienu pagarināts. Bet nē - talāk Impro piedāvā parslēgt līgumu, jo jau noslēgtajā nav paredzēta šāda cenas palielināšanas iespēja. Kad atsakāmies līgumu pārslēgt, tas tiek lauzts vienpusēji no Impro puses. Anitas (Impro darbinice Merķeļa ielā) komentārs: "Mums tā jūsu nauda nav vajadzīga!". Labi! Tas būtu bijis mūsu 5-ais brauciens ar Impro, turpretim tagad vīrs kategoriski atteicās ar šo uzņēmumu jebkad vēl kaut kur doties. Un kurš ir ieguvējs?

S

Комментарии (38)

P Pati 05.02.2009

Jā, nerullē vairs Impro. Nesen braucu ar šamiem uz Ēgipti, kvalitāte klibo.
Un šitāda klientu apkalpošana, kā minēts, vispār absurds.

K ko-ko 05.02.2009

...

T tred 06.02.2009

un kas tagad rulle ?

A Andrejs 06.02.2009

fake company, yes!

S Sintija 06.02.2009

...un tagad rullē Internets - avio, viesnīcas u.c.; tomēr ne visām valstīm tas der...

K ko-ko 07.02.2009

...

D dsgds 08.02.2009

Smieklīgi...
Valstī krīze, a te biezie braukā ar kautkādu IMPRO...

A Anna 09.02.2009

vai krīze vai nē, bet attieksme pret klientu ir svarīga. vispār, paskatoties dažādu ceļojumu piedāvājumus, nav skaidrs, kur tā krīze ir.

V VilnisKlinovičs 11.02.2009

Cienījamā Zīvartes kundze!
Diemžēl es nevaru pārbaudīt, vai tie vārdi par Jūsu naudu atbilst patiesībai un kādā kontekstā tie bija teikti (ja bija teikti), jo minētā darbiniece pie mums vairs nestradā, bet jebkurā gadījā atvainojos, ja tā bija, kā Jūs rakstāt.
Par lietas būtību.
Izdodot katalogu daudzu ceļojumu cenas, kas ir plānoti gandrīz gadu uz priekšu ir tikai aptuvenas, jo aviobiļetes var norzervēt ne ātrāk kā 11. mēnešus uz priekšu, par citām lietām nemaz nerunājot. Turklāt tieši tajā periodā ļoti strauji auga visas izmaksas, sevišķi aviobiļešu cenas sakarā ar naftas cenu straujo lēcienu. Tika meklēti visi varianti, lai iekļautos kataloga cenā, bet tas nebija iespējams. Tā starpība bija pārāk liela, lai mēs varētu atļauties dotēt šo ceļojumu klientiem, tāpēc tiem interesentiem, kas bija pieteikusšies, tika piedāvāts vai nu pārslēgt līgumu, vai saņemt savu naudu atpakaļ. Cena tika paaugstināta par tik, par cik bija pieaugusi tāme pret plānoto, un ne vairāk. Tas tika izdarīts nevis pēdējā brīdī, bet vairāk kā pusgadu pirms ceļojuma. Tāpat ir gadījumi, kad cenas krīt ņemot vērā plānoto un tad cenas arī tiek samazinātas. Varat pārbaudīt mājas lapā.Līguma laušana ar Jums, diemžēl, bija neizbēgama, jo Jūs kategoriski attiecāties segt šo starpību, kas nozimēja to, ka mums Jūsu ceļojums būtu jādotē. Par cik līgumu slēdz divas puses, tad mums ir tiesības attiekties no tā izpildes atrunātajos termiņos, ja mēs kaut ko nespējam nodrošināt. Šajā konkrētajā gadījumā mēs nespējām nodrošināt ceļojumu par Jums vēlamo cenu.
Izņemot to jautājumu, ko minēju sākumā, no Impro puses viss tika risināts korekti un ir dīvaina šādas anonīmas sūdzības parādīšanās gandrīz gadu pēc.

S Sintija 11.02.2009

No iepriekš rakstītā var secināt, ka Impro strādā vispār bez peļņas, ja reiz puse no cenas paaugstinājuma būtu bijusi "dotācija" klientam. Mans viedoklis - tā būtu bijusi atteikšanās no peļņas, lai saglabātu lojālu klientu, kas pēc tam uzņēmumam ļautu nopelnīt vairāk, dodoties vēl ne vienā vien braucienā un iesakot to darīt arī draugiem. Diemžēl...

V VilnisKlinovičs 11.02.2009

Ja pusi no cenas paaugstinājuma maksātu visi klienti, tad tā būtu dotācija, ja tikai Jūs, tad nē, tāda ir aritmētika. Jūs ar agresiju vēlējāties būt īpašais klients, bet mums visis klienti ir īpaši. Dot šādu iespēju mēs visiem nevarējām un gan no morāles viedokļa (izcelt Jūs pāri citiem), ne no biznesa, jo šāda lietas, kad viena attieksme ir pret tiem, kas skaļāk bļauj, cita pret tiem, kas izprot situāciju, agri vai vēlu nāk gaismā un tad mēs varam zaudēt tos pārējos klientus, kuru ir daudz vairāk. Mazākais ļaunums ir zaudēt Jūs.

E etta 12.02.2009

Latvijas turismu firmas pardod celojumus pa lielu naudu.Man sanaca celot uz Kanaj salam no Irijas par pedeja briza cenu kas bija 220 ar apdrosinasanu(pirma bija 339) protams bez edinasanas .Tatad salidziniet ar latvijas cenam.Par servisu man sudzibu nav.

M Marek 12.02.2009

Tiesam sliktakais kantoris!

M Marek 12.02.2009

Tiesam sliktakais kantoris!

S Sintija 12.02.2009

Laikam tad pēdējais komentārs no manas puses, jo skaidri ir redzamas klienta un Impro "valodas atšķirības". No Viļņa komentāriem arī skaidrs, ka klientam netiks izrādīta nekāda pretīmnākšana, var necerēt uz izpratni arī tad, ja tas būs jau 10-ais brauciens. Jā, es vēlos būt ĪPAŠS KLIENTS - tādā nozīmē, ka vēlos saņemt to, par ko esmu noslēgusi līgumu. Par līgumā minēto cenu. Viss! Tomēr izrādās, ka šim uzņēmumam noslēgtais līgums neko nenozīmē, nu, nesanāca kaut kas... labi, laužam līgumu, tas nekas, ka klients paliks bez ceļojuma, gan jau kaut kā pārdzīvos. Un tas vēl tiek pasniegts kā lēmums klientu interesēs. Padomājiet, kas notiktu, ja citi tā rīkotos? Dodaties uz lidostu, bet tur prasa piemaksāt, jo cēlušās benzīna cenas kopš tā brīža, kad nopirkāt biļeti (ha, varat jau atteikties, saņemt naudu un nekur nelidot); ierodoties viesnīcā (vai saņemat brīdinājumu iepriekš) - paceltas cenas, jo personālam paaugstinātas algas, salīdzinot ar brīdi, kad rezervējāt viesnīcu - nevar taču prasīt, lai viesnīca kādu īpašu klientu "dotē", vai ne?... Līdz ar to novēlu Vilnim veiksmi šajā uz klientu orientētajā biznesā!

V VilnisKlinovičs 12.02.2009

Paldies par veiksmes vēlējumiem.
Nu tad arī pēdējais komentārs no manas puses. Pirmkārt Jūs pieteicāties ceļojumam 9 mēnešus pirms tā sākšanās, kad vēl nebija gatavs ceļojuma apraksts, kas ir līguma neatņemam sastāvdaļa, līdz ar to uzskatīt par pilnvērtīgu līgumu to nemaz nevarēja ne no vienas puses. Otrkārt, laikā, kad naftas cenas pasaules tirgū pieauga no USD 60 līdz USD 140, ceļojumu cena netika paaugstināta nevienam ceļojumam ar autobusu un tika paaugstināta tikai dažām lidojumu grupām, kur sakarā ar naftas cenām aviokompānijas cenas paaugstināja būtiski. Treškārt, Jūs saņēmāt vēstuli par izmaiņām gan maršrutā, gan cenā, vairāk kā pusgadu pirms ceļojuma sākuma un Jums bija laiks vairāk nekā pieteikami, lai izvēlētos citu ceļojumu, citu firmu ut.t.t, līdz ar to Jūsu salīdzinājums ar lidostu ir galīgi nevietā, jeb to var saukt par demagoģiju. Ceturtkārt, uz īpašu pretimnākšanu var cerēt tad, ja otra puse tiek vismaz cienīta, nevis tiek uzstādīti ultimāti ar draudiem, jo ar tiem nekad ne ar mani, ne ar Impro neko panākt nevar un nevarēs. Lai Jums daudz veiksmīgu ceļojumu!

S Sanda 13.02.2009

Patiesībā ļoti netaktiskas atbildes no Impro pārstāvja. Iepriekš par Impro biju dzirdējusi labas atsauksmes, bet šī atbilde liek pārvērtēt iespaidu par firmu. Neviens ju Impro nespiež slēgt līgumus ar klientiem 9 mēn. pirms ceļojuma. Tā ir firmas izvēle. Tomēr, ja firma to dara, tad tai arī jārēķinās ar izmaksu pieaugumu tik tālā nākotnē un klients tad arī kārtīgi jānobrīdina. Izskatās, ka šajā gadījumā klients pirms līguma slēgšanas īpaši nobrīdināts netika. Es arī gribētu paļauties, ka līgumā nolīgtā cena nākotnē nemainīsies. Turklāt firma jau šo iepriekš iemaksāto naudiņu varēja apgrozīt. Tātad ieguvums sanāca tā vai tā. Vai man nav taisnība?

T Tatjana 16.02.2009

2008.gada augustā nevārēju braukt ar IMPRO uz Lihteinšteinu, bet ceļojumu rezervēju 4 mēnēsus atpakaļ .
Kad gribēju pārreģistrēt ceļojumu uz māsīcu, jo viņa nolēma braukt mana vietā, tad Impro ofisā Merkeļa bija ļoti dīvaina atteiksme, darbiniece pildīja dokumentāciju ar tādu sējas izteiksmi, ka es jūtos vainīga ka vispār atnācu . Intēresejas par cik es pārdevu ceļojumu ar maijienu, ka vārbūt es kaut-ko nopelnīju . Pēc ši fakta vairs neizmantoju firmas pakalpojumiem . Un māsīcai arī bija sabojats garātavoklis...

T tatjana 20.02.2009

2008.gada augustā nevārēju braukt ar IMPRO uz Lihteinšteinu, bet ceļojumu rezervēju 4 mēnēsus atpakaļ .
Kad gribēju pārreģistrēt ceļojumu uz māsīcu, jo viņa nolēma braukt mana vietā, tad Impro ofisā Merkeļa bija ļoti dīvaina atteiksme, darbiniece pildīja dokumentāciju ar tādu sējas izteiksmi, ka es jūtos vainīga ka vispār atnācu . Intēresejas par cik es pārdevu ceļojumu ar maijienu, ka vārbūt es kaut-ko nopelnīju . Pēc ši fakta vairs neizmantoju firmas pakalpojumiem . Un māsīcai arī bija sabojats garātavoklis...

J juris 20.02.2009

Jā.Nu ir jāsāk domāt. Gribēju ar Impro ceļojumu uz Bavāriju un Lihtenšteinu, bet pēc šīm publikācijām ir jāsāk piedomāt, vai neizvēlēties citu firmu.Kurai firmai varētu uzticēties?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы