www.sudzibas.lv Impro ceļojumi Slikts serviss - pasīvi agresīva attieksme pret klientu

Impro Ceļojumi - Slikts serviss - pasīvi agresīva attieksme pret klientu

2024.gada sākumā nopirkām pie tūroperatora "Impro Ceļojumi" tūri. Tūrei tika atsūtīts apraksts ar potenciālo plānu, telefona sarunā, mums tika teikts, ka atsevišķas detaļas var vēl pamainīties, kas ir pavisam normāli, jo līdz ceļojumam vēl teju 10 mēneši.

Neilgu laiku pirms ceļojuma, domājām uzrakstīt tūroperatoram jautājumu, lai noskaidrotu kad plānota tā sapulce par ko runājām, kas notikšot pirms ceļojuma un vai ir pieejama galīgā informācija par izbraukšanu.

No darbinieces Monta Purvlices - saņēmām maksimāli pasīvi agresīvu atbildi, iekrāsotu sarkanā boldā, ka sapulce jau notika, visu esam nokavējuši un vispār visa informācija jau bija uzrakstīta tajā bukletā, ko saņēmām kā piedāvājumu pirms teju 10 mēnešiem. Viņai neesot atkārtoti jāskaidro tas pats kas jau kadreiz kaut kur esot uzrakstīts.

Es atvainojos, bet tieši kā man bija zināt, ka 10 mēnešu laikā nekas nav pamainījies nedz par mata tiesu? Kā tieši lai es par to pārliecinos, ja man nav ļauts uzjautāt tūrfirmai par to?

Vai tiešām ir sarežģīti izsūtīt atgādinājumu - pieklājīgās tūrfirmās, tiek izsūtiti atgādinājumi, mainās vai nemainās informācija - bet cilvēkiem atsūta uz to brīdi aktuālo informāciju, gan par tuvojošos sapulci, gan citiem ar ceļojumu saistītiem datiem.

Jebkurā gadījumā cilvēki var saslimt, cilvēki var būt aizņemti un netikt uz sapulci, 10 mēneši ir ilgs laiks, lai dabīgi piemirstos, ka tāds datums bija rakstīts - es atvainojos, bet PDF bukletā, par ko tika minēts, ka tas nav 100% akurāts, jo var šis tas 10 mēnešu laikā (loģiski) pamainīties. Un kā tie cilvēki, kas nebija sapulcē dēļ slimības vai cita iemesla, lai uzzina informāciju - vai PĀRLIECINĀS, ka nekas nav mainījies, ja vaicāt tūrfirmai ir kaut kas nekorekts?

Tāpēc esmu neizpratnē par minētās darbinieces nicinošo attieksmi, kad mēs vaicājām par sapulci un citu informāciju saistībā ar lidojumu.
Vai tad tas nav viņas pamata pienākums?
Viņai maksā tieši par ko - lai izturēts riebīgi pret klientiem?
Lai nedarītu savu darbu?
Vai man tagad ir jājūtas vainīgai par to, ka biju aizņemta, ka man nepienāca e-pasts par tuvojošos sapulci, ka netikām pievienoti čata grupai, jo nebijām sapulcē?
Vai tad dati, ko dodam tūrfirmai netiek izmantoti saziņai?
Kam tad tos izmanto, kāds mērķis, tad man ir norādīt savus kontaktus - ja ar mani neviens pa tiem nesazinās? Vai tos pārdod tālāk, citiem marketinga aktoriem?

Neviens cilvēks nav pelnījis šādu izturēšanos.

16.12.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Комментарии (1)

A AneteM 16.12.2024

Varu tikai pievienoties šai sūdzībai. Vienreiz lidoju ar Impro. Bija ļoti nelāgs serviss. Arī man gadījās nokavēt sapulci, jo nebiju pamanījusi, ka bukletā ir norādīts datums. Zvanīju uz mājaslapā atrodamo telefonu, atbildēja sieviete, kas bija ļoti neapmierināta, pārmeta, ka vajag sekot līdzi bukletā norādītai informācijai un kopumā radīja ļoti sliktu sajūtu, ka uzdrīkstējos pajautāt kaut ko.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы