www.sudzibas.lv Impro ceļojumi Gids - nekaunīgs un neprofesionāls

Impro Ceļojumi - Gids - nekaunīgs un neprofesionāls

Mani vecāki iegādājās IMPRO ceļazīmi uz Taizemi, par pilnu cenu, nekādas atlaides. Visi to vien skandināja, ka redzieties visi IMPRO piedāvātie ceļojumi ir neaizmirstami... Un tiesa vien bija - MURGS!!! Kad es iedomājos par IMPRO, tad pirmais, kas nāk prātā - profesionāli gidi. Bet maniem vecākiem nepaveicās. IMPRO PĀRSTĀVIS PĒTERIS ir absolūts idiots un vēl pie tam nekaunīgs krāpnieks. NEKAD neiegādājieties IMPRO ceļazīmi, kur gids ir PĒTERIS!!! Viss ceļojums sabojāts :( Pats labākais viņa gājiens - no katra ekskursanta ievāca pa 50 dolāriem un paskaidroja, ka tas redzieties ir priekš nesējiem, istabenēm, gidiem un šoferiem! Kopā sanāca vairāk kā 2 000 dolāri!!! Tāda nauda un vai Jūs tiešām ticat, ka kaut vai 1 dolārs nonāca līdz minētajiem cilvēkiem??? Ja tā, tad visi jau tur būtu miljonāri. Neiedomājama nekaunība, kas netiks aizmirsta un vnk tā atstāta!

U

Комментарии (46)

D Dace 05.03.2009

Esmu bijusi Taizemē un varu teikt, ka bez dzeramnaudām vietējais apkalpojošais personāls pat īpaši nepūlēsies liekt muguras tūristu labā, jo gan istabeņu, gan citu apkalpotāju atalgojumu lielā mērā veido tieši dzeramnaudas. Tas, protams, ir cits jautājums, vai dzeramnaudas ir jāvāc kolektīvi, vai katrs tūrists pats tās iedod apkalpotājiem.

Mamma 05.03.2009

Nu ta ir visas siltas zemes pienemts, ka turists pats dod dzeramnaudu.

N Nata 05.03.2009

Kapēc nedrīkst vienkārši pabridīnāt cilvēkus, ka jāmaksa dzeramnaudu. Un lai katrs priekš sevis doma, grib vinš labāku servisu vai ne.

U uncis 07.03.2009

Nu tur jau tā lieta, ka vecāki un arī pārējie, kas bija grupā paši personīgi deva dzeramnaudu. Un tieši tas jau nošokēja, ka beigās vēl papildus jādod "nadzīgajam" gidam...

V VilnisKlinovičs 09.03.2009

Es jau kundzitei aizsutiju atbildi un acimredzot par publiskiem meliem sauksanu par idiotiem bus jaatbild. Te ir skaidrojums, ja kadam ir tiesam interese par lietas butibu. Varu tikai izteikt nozelu, ka latviesu vidu ir sadi "eksemplari", kas, nevis censas iedzilinaties lietas butiba, bet uzskata, ka vina viedoklis ir vienigais pareizais un parejie ir idioti -

Austrumu kultura (bet ne tikai Austrumu, ari ASV, piemeram) dzeramaudas tiek uzskatitas par normu. Ta ir neatnemama vinu kulturas sastavdala. Tas var mums patik vai nepatik, no ta nekas nemainas. Apkalpojosajam personalam vieteja firma (ne tikai Taizeme) maksa loti niecigu algu (un citur dazkart nemaksa neko), jo vini sanem dzeramnaudu. Tads loti aptuveni ir tas domu gajiens, ja nenemam vera kulturas vai mentalitates nianses. Var saprast to, ka dazkart klienti velas, lai lietas notiktu ta, kas tas noteik pie mums (gribu maksaju, gribu nemaksaju un vispar kada dzeramnauda - es par visu esmu samaksajis Impro), bet pasaule ir loti dazada un kulturas ir dazadas un tas, kas pie mums liekas nepienemami, citur ir norma un otradi. Ja so dzeramnudu sis apkalpojosais personals nesanem, tad sakas "klusa sabotaza" - somas tiek mestas ka pagadas, nekur nekas nenotiek laika u.t.t. Neviens no sis situacijas nebus ieguvejs. Ar to, vai pareizak sakot - pret to cinities, diemzel, nav iespejams. So dzeramnudu mes nevaram ieklaut celojuma cena, jo par Jusu samaksato naudu mums ir jaatskaitas VID un katra naudas summa, kam preti nav apliecinosa papira (neviens par dzeramnaudam nekadu apliecinosu dokumentu mums, protams, nedos) tiek uzskatita par musu pelnu, no ka jamaksa PVN 21% nodoklis + uznemuma ienakuma nodoklis 15%. Nemot vera sos apstaklus, mes ari godigi pasakam, ka klientam bus jarekinas ar noteiktu summu dzeramnauda un sis summas lielums ir noradits celojuma apraksta, kas ir liguma neatnemama sastavdala. Tatad si lieta netiek slepta, uzrakstot, ka cena nav ieklauta dzeramnauda bez atsifrejuma, ko tas reali nozime (ka to dara lielaka dala vietejas firmas), bet klientam ir skaidrs kada ir reala si celojuma cena. Si summa, ar ko klientam ir jarekinas, tiek noradita ari tapec, ka mes vienojamies ar vietejiem par dzeramnaudas lielumu, lai pie katras "pagriesanas" vietejais nestavetu ar pastieptu roku, ka rezultata iespejams saktos pilnigs bardaks - dazi maksatu katru reizi un rezultata samaksatu daudz vairak, ka vajag, cits nemaz u.t.t. Situacija, kad maksa tikai tie, kas grib un cik grib, butu daudz nepatikamaka vispirms jau pasiem grupas dalibniekim, jo ne visi saprot sis Austrumu kulturas nianses, spriezot pec Jusu vestules. Sis lietas tiek skaidrotas ari grupas sapulce pirms celojuma. Tatad, mana uztvere, Impro piedavajums, ka so lietu sakartot maksimali civilizeta veida, ja reiz to nav iespejams izslegt pilniba, ir mazakais launums - mes vienojamies ar vietejiem par dzeramnaudas lielumu, informejam par to klientu liguma forma, izskaidrojam klientiem, grupas vaditajs savac naudu un atdod konkretajam cilvekam, kas to naudu sadala visiem, kam ta jasadala. Punkts. Talak visam janotiek un viss notiek, ka celojuma apraksta un liguma rakstits. Vairs nevienam nekadas dzeramnaudas nav jadod un nav jadoma, cik jadod - var baudit celojumu. Ja kads velas vel pateikties kadam papildus, mes to aizliegt nevaram, ja grupa izvelas kadu papildus ekskursiju, kas nav liguma, tad ta ir cita lieta. Tad notiek vienosanas uz vietas.
Jusu konkretaja gadijuma celojuma apraksta, kas ir liguma neatnemama sastavdala, ir noradits, ka dzeramnaudas lielums ir USD 4 diena. Sis summa tiek sadalita sekojosi - 1 USD diena sanem soferis; 2USD diena sanem vietejais gids. Parejo summu sadala cilvekiem kas nes koferus, apkalpo restoranos, uzkopj viesnicu istabas, laivu komandam u.t.t., jo atkartoju velreiz - tur ir PIENEMTS par visiem siem darbiem sanemt dzeramnaudu.
Ja Jums ir kads priekslikums, ka so lietu organizet savadak, es labprat Jus uzklausisu.

Konkretaja celojuma dazi katrs samksaja USD 15, kas nekadi nav 4USD diena. Viens nepilngadigais nemaksaja neko. Kur seit ir ultimats un ka tas izpaudas?
Ja ta rikotos visi grupas dalibnieki, tad, iespejams, celojums tiktu pa "kluso boikotets" no vietejiem un tas tiktu sabojats.

Varu Jus informet, ka Jusu grupas dalibnieku 4 anketas vaditaja darbs ir novertets ar 10; 7 anketas ar 9; 4 anketas ar 8 un tikai 3 anketas vertejums ir zem 6.

I irena 12.03.2009

Esmu liela ceļotāja .Paldies Impro firmai par viņa darbu.Vislielāko paldies gribu pateikt gidam Ojāriņam.Braucot uz Ēģipti, viņš par mums rūpējās ka par lielu ģimeni.Es uzticos vienīgi Impro firmai.Paldies arī citiem gidiem par viņa grūto darbu.

I inga 12.03.2009

Nesen ceļojumu ar IMPRO atliku, jo klientu līgumā izlasīju punktu par iespējamo 70Ls piemaku. Šādu summu jāpiemaksā divos gadījumos:
1) ja klients-ceļotājs vēlas viesnīcas numuriņā būt viens un autobusā aizņemt divas sēdvietas.,
2) ja klientam-ceļotājam neizdodas no grupas piemeklēt otru ceļotāju lai sanāktu pārī.
Pirmais punkts ir pieņemams un saprotams, bet izlasot otro variantu, atteicos no domas ceļot.

F ferrara 20.03.2009

nja, klienta nosauksana par kundziti- sim vardam tomer ir nievajosa pieskana, neliek domat, ka gribas pat meginat ar impro kaut kur doties...

L Lita 27.03.2009

Krieviem ir labs teiciens "zažraļis". To varētu attiecināt uz šo firmu.

C Ceļotājs 27.03.2009

Ja tas ir tik obligāti, tad to uzreiz iekļaut cenā, nevis vēl slēpt ceļojuma aprakstā vai vēl kur...

Organizēt visu civilizēti un likumīgi, jo, ja dzerammaksas iemaksa ir brīvprātīga, tad viens var maksāt un otrs nē..un neviens viņu piespiest nevar!!!

L Liene 27.03.2009

Ceļojot pa Latviju, ekskursijas ar Impro bija brīnišķīgas. Reiz aizbraucu arī uz Grieķiju ar Impro. Viesnīcu izvēle bija briesmīga, jo pa to pašu summu varēja dabūt gan labākas viesnīcas, gan tuvāk pilsētu centriem. Ceļojuma laikā arī uzradās mistiskas summu vākšanas, kā rezultātā no dažām ekskursijām nācās atteikties, jo vnk nebija tik daudz naudas līdzi... Pēc šīs reizes tālāk par Baltiju ar Impro nedošos.

I Ibuci 16.05.2009

Ar Impro gan ne, bet piestrādāju citās kompānijās.
Uh, gida darbs ir tiešām smags. Jā, patīk organizēt, vadīt, ceļot, mācīties, bet brīžam gadās tādi klienti...brrr. Sorry, bet pirms kādreiz braucat kādam virsū...paanalizējiet paši!

J Juris 16.05.2009

Labais Vilņa Klinoviča komentārs! Paldies, sapratu, ka no Impro jāturas pa gabalu, ja firmā strādā tādi spoki. Ceru, ka Vilnim forma ir piešķīrusi prēmiju un vilka pasi.

M MariaKozlovska 20.07.2009

Pievienojos tiem kas saka ka ar Impro braukt nevajag... kauns par tiem kas brauc ar impro... iepazīstieties ar to kas stāv aiz Impro...

http://forums.delfi.lv/read.php?f=100&i=136322&t=136322

C Celotajs 30.07.2009

Kaut kāds murgs - nu nav tā kā saka par tām dzeramnaudām - nav tur visiem jādod dzeramnaudas un noteikti Taizemē tā nav norma, jo tā ir valsts kurā pārsvarā dzīvo budismu ticošie, kam materiālās lietas nemaz nav tik svarīgas! Īstenībā man Taizeme pat ļoti patika, jo tur atšķirībā no Eiropas vai tuvajiem austrumiem neviens neuzplijās ar lūgumu pēc dzeramnaudām... Tāds iespaids, ka Impro ved uz citu taizemi cilvēkus:)))))

G Guna 30.07.2009

IMPRO pārstāvis Vilnis visā savā garajā attaisnošanās rakstā nav uzskatījis par vajadzīgu lietot garuma un mīkstinājuma zīmes, kas tekstu padarīja īpaši nesaprotamu...un tad vēl tā kundzīte... Nicinošāku attieksmi pret klienetiem grūti iedomāties!

ē Ērika 14.10.2009

Ar IMPRO ceļojusi esmu gana bieži, bet sliktu teikt nevaru gan! esmu dzirdējusi, viesnicas bijušas slikta, gidi, bet man savu 15 reižu braucienos, nekas tāds nav gadījies! grupās cilvēki ir ļoti atšķirīgi, bet gidi prot visus saturēt kopā, brīnos par raksta iesniedzēju! par naudu savākšanu...nav tas nemaz tik slikti! Ejiet kur uz ēšanu, izklaidi nav pa makiem jāmeklē, jātur nauda samainīta, ko un cik kam dot, viss ir nokārtots! sagaida ar smaidu un jūties cilvēks, summa izklausās liela, bet zinu vienu, ja maksāsiet paši, būs noteikt gana lielāka! es esmu vienmēr priecīga, par šādām iespējām, ka gids visu to nokārto, bet ja jau visu tik labi zin...brauciet paši, bet netaisiet klačas par firmu, kas nebūt nav tik slikta pret saviem klientiem!

š šeherezade 14.10.2009

Nefleitē, Vilni un neizliecies gudrāks par pārējiem!!!Man ļoti tuvs cilveks arī strādā par gidu, kas pavada grupas ārzemju ceļojumos un runa iet tieši par Austrumu valstim, kā jau pats pieminēji...Dzeramnaudas nekad nav bijušas iekļautas obligāto maksājumu sarakstā, tās dod vai ari nedod katrs pats pēc saviem ieskatiem!!!Nemāni tautu!!!

M maruta 21.10.2009

neatbildiga un pavirsa gidu attieksme pret klientiem, celojumi dargi un kvalitate klibo!

C ceļotājsīstais 22.10.2009

He, sliktam, ceļotājam, tā teikt, jebkas traucē! Nezkāpēc tikai katru gadu Impro ballē Ķīpsalas izstāžu hallē pulcējas ap 5000 APMIERINĀTU KLIENTU? Varbūt domājat, ka Impro viņus uz ielas salasa? Nē, tas ir gadiem ilga sekmīga darba rezultāts!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы