Ieteicams uzņēmums - Agresīvais telemārketings
Sieviete zvanīja vairākas reizes, nestādās priekšā, ir rupja un uzbāzīga. Ļoti agresīvi mēģina "pārdot" viņu bezjēdzīgo "pakalpojumu", šobrīd jūtamies terorizēti.
Ironiski, ka viņu piedāvātais "pakalpojums" ir kaut kāds sertifikāts, kas "pierāda", ka mūsu uzņēmumam ir laba reputācija.
Комментарии (8)
mani loti neapmierina tas ka par neko taja spele un loti biezi uzliek banu uz 1 diennakti jeb 24 h. ieteiktu to speli nespelet.
pareizi
joprojam aktuali
Tāpēc ka Tu ar savu domāšanu nemāki pateikt "nē",gan jau atbildēju ka mēs padomāsim utt,tāpēc Tev arī zvana!
Mums gan zvanītāja bija laipna un esam apmierināti ar šī uzņēmuma pakalpojumu!
Labdien!
Diemžēl nevaram identificēt Jūs kā uzņēmumu, kuram tika zvanīts, lai sazinātos ar Jums personīgi.
Mūsu speciālistu uzdevums ir iepazīstināt ar projektu un tā nosacījumiem, un katram uzņēmumam ir iespējas pieteikties izpētei.
Mēs katru atteikumu un viedokli vērtējam ļoti augstu. Ja uzņēmums nevēlas veikt izpēti vai ņemt dalību projektā, un to mums pasaka, mēs to respektējam. Savukārt, ja no uzņēmuma nav skaidras vai vispār nekādas atbildes, protams mūsu speciālisti mēģina sazvanīt un to noskaidrot – tāds ir viņu uzdevums.
Jūs droši variet sazināties ar mums, ja nevēlaties tikt traucēti.
Ar cieņu,
Klientu Viedokļu Izpētes Centrs
ekus, man prieks, ka Jums paveicās ar zvanītāju. Mums nepaveicās, nevajag izdarīt secinājumus par mūsu domašanu, nezinot faktus. Ja mēs būtu pateikuši, ka padomāsim, nerakstītu sūdzību! Atkārtošu, ka, pat neņemot vērā atkārtotus neuzaicinātus zvanus, konsultante bija rupja!
Neticu. Gan sūdzība gan teksts komentāros liecina par centrāltirgus firmeli, Es meklēju atsauksmes, lai saprastu vai man to vajag un vai ir tā vērts. Meitene bija laipna, visu sīki un smalki izskaidroja, vienīgi ir pāris nianses ka šis produkts īsti nestrādā, bet tas ir laika jautājums, kad arī tas tiks sakārtots. Domāju ir vērts piedalīties, pie tam summa nav arī nav liela. Šobrīd domāju.
ekus un columbia PIEREĢISTRĒŠANĀS, lai pievienotu komentāru, kas aizstāv konsultantu (lai gan konsultanta vārds netika minēts), un mēģinātu personigi aizvainot cilvēku/uzņēmumu, kas pievienoja sūdzību, LIECINA par augstu varbūtību, ka šie lietotāji pārstāv augstākminēto uzņēmumu.