Ideal.lv - Neprofesionalitāte, nekompetence
Iphone x. Pirkts 2017 gada aprīlī. Garantijas laiks beidzies. Telefons ideālā stāvoklī.
Skārienu nejūtīga ekrāna augšdaļas stūri.
Lasīju apple.com mājas lapā par iespēju nomainīt telefonu pret jaunu, ja problēma skar displeja skārienu jūtību... : https://support.Apple.com/lv-lv/iphone-x-display-module-replacement-program
kur minēts, ka: šī programma attiecas uz ietekmētajām iphone x ierīcēm 3 gadus pēc ierīces mazumtirdzniecības uzsākšanas.
Iegāju rīgas alfas ideal, ar lūgumu izskaidrot konkrēti manu situāciju... , kur viens no tumšmatainiem pārdevējiem, vienkāršā valodā mani aizsūtīja "citur", minot ka telefonam garantija ir beigusies, un viņi kā oficiālie apple pārstāvji, ne ko nevar palīdzēt.
Tomēr, atkārtoti izlasot aplle oficiālo paziņojumu, nolēmu griezties pie cita oficiālā pārstāvja capital, ganību dambī, kur mani laipni pieņēma, teica ka, jā tāda programma ir, un ja man nebūs mehānisku bojājumu, tad apple programmas ietvaros, iespējama apmaiņa pret jaunu, līdzvērtīgu telefonu.
Kas arī notikās. Capital iedeva man jaunu telefonu.
Ideal čakarē apple labos nodomus.
Jautājums vai tā ir firmas globāla nostāja, vai pārdevēja personīga.
Lai veicas!
Комментарии (3)
Jā. Es arī labprāt sagaidītu Ideal skaidrojumu par situāciju. Vai tā ir visas firmas politika vai kāda “zirgagalvas” pašiniciatīva un nezināšana.
Jāzino Apple, ar kādiem kantoriem sastrādājas.
Apple sektantu problēmas...hi..hi!