House of Hair - slikts serviss
Situācija sekojoša- vīrs pierakstās pa telefonu pie friziera, pieraksts uz 14:00, vīrs ierodas frizētvā, kura ir pilna ar klientiem, pēc 20 minūtēm viņam pievēršas un paziņo- diemžēl, tagad nevaram pieņemt, varam uz pulksten 17:00...! Galvenais, pierakstījās viņš stundu pirms tam, zvanot. Vai neviens nevarēja piezvanīt un pateikt, sorry- nebrauciet? Vai visi var atļauties visu dienu vizināties ar mērķi tikt safrizētiem. Nekad tur vairs neatgriezīsimies, draugiem ieteiksmi kā vietu, kur viennozīmīgi neiet. Hous of Hair- publisks fui!
Комментарии (2)
Gribat teikt, ka darbinieces speciāli atteicās apkalpot norunātajā laikā, lai tikai kaut kādā veidā ieriebtu vai sabojātu Jums turpmāko dienu? Nekas - vasara šogad auksta, ar garākiem matiem būs pat siltāks.
House of Hair.
Atbildot uz šo sūdzību.:
Klientam tika atzvanīts 15 minūsu laikā un piedāvāts bezmaksas serviss viņam un meistaram pieejamā laikā(uz kuru klients reaģēja pozitīvi). Šajā sakarā no kompānijas puses tika darīts viss,lai atlīdzinātu klientam zaudēto laiku un benzīna izmaksas. Personāls vairakkārt atvainojās klientam. House of Hair rūp katrs klients, tomēr ne vienmēr dzīvē gadās kā plānots un ķīmiskus procesu nevaram ietekmēt. House of Hair vēlreiz atvainojas par radušos situāciju.