Hansabanka - Тepamatoti noņēma no konta naudu par kartes izgatavošanu
Kādas divas reizes man nepamatoti noņēma no konta naudu par kartes izgatavošanu. Pēc tam nepamatoti atskaitīja procentus par eiro iemaksu kontā. Šai bankai visu laiku jāseko līdz kā zaglim. Piedaloties lieldienu akcijā saņēmu bezmaksas karti, bet pēc laika man paziņo, ka manai iepriekšējai karte ir beidzies termiņš un es neesmu to atsaucis - tagad vienam kontam man ir divas kartes, jo banku neinteresē ka man jau ir viena karte - varu to neņemt bet jāmaksā vienalga. Maitas.
Комментарии (13)
Izlasi lūdzu kartes līguma noteikumus- tur ir rakstīts, ka kartes tiek atjaunotas automātiski un saskaņā ar bankas cenrādi. Par eiro iemaksas komisiju viss arī ir atrodams bankas cenrādī.
Kaa izcila stulba blondiine:> bola acis un kjeerc ka banka vainiiga. Vai tad liigumu, bljin, nav jaalasa, ko? Lai peec tam neboliitos :>
Es tieši šadu iemeslu dēļ nomainīju filiāli! Šajā filiālē tādas lietiņas darbinieki kruķī - ka citā filiālē lielas acis bolīja "kā kaut kas tāds varēja nonikt". Pie kam rupjākais pārkāpums - bija mums ktredītlīnija - aizgājām pēc gada, atdevām visu parāda summu un domājām, ka viss OK. Te pēc kāda laika skatamies kontā kaut kas nesaskan! Ejam uz banku a tur smaidoša meitene saka, ka Jums taču kredītlīnija! Ha. liels mūsu izbrīns bija! Bet kā mēs taču nomaksājam parādu! Bet Jums biaj jāuzraksta rakstisks iesniegums ar attiekumu! Protams, ka sanāk loģiski - bet kapēc tad tie darbini9eki Tur sēž - lai pateiktu kāda procedūras jāveic! Protams, ka taisnību nepierādījām!
Vislabākā atruna - lasiet līgumus! Tiesi pēc tādas attieksmes arī rodas iespaids par sūdīgu servisu! Juridiski varbūt viss ir korekti, bet pēcgarša tomēr palika...
Bet kāpēc jālasa tie līgumi? Cilvēki tak ir godīgi. Vai ar mani neviens negrib parakstīt kādu līgumu? Izģērbšu un atstāšu uz ielas nosprāgt :D Šitos muļķus vajag riktīgi čakarēt,jo ja cilvēks neizlasot parakstās, tad nav pilni 100%. Kaut vairāk tādu cilvēku, miljonāriem kur augt...
Nu vispār jā, katrā filiālē ir savi likumi. Man bija jāmaksā par mācībām un lai pēc tam ar maksājuma izdruku nebūtu jāiet uz banku, lai dabūtu apstiprinājumu, ka samaksāts, domāju ka uzreiz, lai bankas darbiniece no mana konta to naudu pārskaita un man uzreiz būs bankas maksājums ar zīmogu. ...filiālē "Aleksandrs", to man izdarīja neprasot nekādu komisijas naudu, jo viss pārskaitījums bija no HAnsabankas viena konta uz citu kontu. Bet citā filiālē (vairs neatceros...laikam Alfā) paparsīja par to pašu Ls 2.00 ...
Skaidrot vajag visu labāk, tad darbinieks tevi sapratis...
Neviss (Gribu to -nezinu ko, grigu tik-nezinu cik!!!)
Man arī bija tāda situācija, taisa kartes bez manas ziņas, maina līguma atmaksas nosacījumus un t.t. Nevis līgumu vajag lasīt, bet gan darbiniekiem jābūt normalim, cenšas ik katrs savus bonusus nopelnīt, tāpēc arī taisa vienam cilvēkam vairākas kartes, nepaskatoties varbūt jau ir. Un tāpēc jau es izvēlos bankas pakalpojumus un maksāju par tiem, ka bankai uzticu savas rūpes par savu naudu. Bet kā redzams savus pienākumus viņi pilda ne visai labi :(
Izlasi manējo foršo pieredzi pēdējā pus gada laikā ar Hanseni! "Žēl, ka hansenei vairs nevar uzticēties". ES, lai pasaudžetu savus nervus paŗgāju uz PAREX. Tur man tīri labi patīk. Un pagaidām nekādu č.p. nav bijis.
katrai kartei ir savi līgumi kurus tu pirms viņas saņem . tos vajag rūpībi izlasīt un pieņemt lēmumu . bet eksistē arī tāda niance kā konta anulēšana .
Man rodas jautajums tad kapēc šie darbinieki tur sēž un neveic pilnvērtīgu darbu?Kā lai parasts cilvēks, pieļaju, ka arī izglītots cilvēks var isti neizprast līguma rakstīto!Vai tad BANKAS darbiniekam nav pieakums izstāstit klientam, kas tad vinam ir jādara?
Bankas darbinieki visu izstāsta un paskaidro!
Arī man bija nepatīkama situācija. Mainīju darba vietu un pēc kāda laika konstatēju, ka manai kartei beidzies derīguma termiņš. Pazvanīju uz Hansabanku un man pateica, ka mana karte ir jau izgatavota un gaida filiālē. Teicu, ka vēlētos mainīt filiāli, bet labi, šoreiz, tā kā karte jau ir gatava aizbraukšu tai pakaļ uz iepriekš norādīto filiāli. Nākošajā dienā es aizbraucu uz filiāli, izstāvēju 1.5 stundas garu rindu, lai uzzinātu, ka no rīta mana karte ir pārsūtīta jau uz jauno filiāli un par to vēl atvilka 3.00 Ls!!! Pieteicu sūdzību, solīja atzvanīt, bet nu jau pagājuši 4 mēneši, tā arī gaidu zvanu!