Hansabanka - Zādzība
Labdien, gribēju brīdināt Hansabankas klientus.
Mums vakar notika diezgan šausmīga situācija.Iepērkoties veikalā par 27.ls, un norēķinoties ar karti, mums veikala kasiere paziņoja ka nepietiek līdzekļu, bet mēs tak bijām pārliecināti, ka uz kartes ir vairāk nekā 800.ls.Tā nu veikalā nācās atdot visu skaidro naudu, kas tajā brīdī bija pēdējā.
Turpat veikalā uzreiz atradām bankas automātu, un tiešām skatoties konta bilanci, ieraudzijām ka uz konta ir palikuši 17.lati.Ātri skrējām tajā pašā brīdī uz tuvāko banku, par cik banka bija slēgta, zvanijām uz tel.nr, ko ieraudzijām uz bankomāta.Jēga protams tajā brīdī bija maza, jo visi kartes kodi atradās mājās.Aizbraucot uz mājām, internetbankā ieraudzijām, ka visa mūsu nauda iepriekšējā vakarā ir izņemta kādā no Klaipēdas iestādēm.Tā nu mēs skrējām uz tuvāko policijas iecirkni, kur protams mums iesniegumu nepieņēma, tad uz banku Molā, tur mums meitene vismaz papīru ar tādu faktu uzrakstija, un teica, ka nauda visticamāk ir izņemta ar viltotu karti, jo karte atradās pie mums, un mūsu klātbūtnē viņu iznīcināja bankas darbiniece.Un teica lai gaidam, bet ko tur vairs gaidīt, ka divi bērni jābaro, un pēdējā nauda tika izdota saimniecības veikalā.Vēlāk zvanot uz 112, tomēr, par cik aizgājām ar savu papīru un pildspalvu, mums Ķengaraga policijā atļāva uzrakstīt iesniegumu.Tā nu mums ar tukšiem vēderiem tagad jāgaida, ka varbūt, kādreiz varēsim tikt pie savas nopelnītās naudas.Ta kā pēc šī starpgadijuma, savu naudu bankā vairs neturēšu nevienu dienu, jo laikam jau tomēr drošāk ir turēt pie sevis, jo esmu vīlusies, ka tādā, it kā''drošākajā''vietā, kā banka, naudu turēt tomēr nedrīkst.Tāpēc uzmanieties, jo izrādās ka bankas kartes tomēr ir vienkārši noviltot, un ticības nekādas.
Комментарии (34)
Tā arī nesapratu, kur ir Hansabankas vaina?? Vari lūdzu minēt bankas vainu, vai arī nepamatoti kādam braukt virsū?
Man ar ir tā gadījies, un nauda ir atgriezta, bet tā jau ir tava vaina, ka iedod (piem., restorānā), līdzi karti, lai novelk.. tad vis kaut kas var atgadīties.
Banka ir atbildiga par to, ka katrs mulkis var noviltot karti. Un par visiem shiem priekiem klientam vel jamaksaa bankai.
Bankas vienmer no sevis novelj jelkadu atbildibu, nav pirma reize...
Kaut kas briesmīgs. Tik tiešām nauda jātur nevis bankā, bet burkā.
Šausmīgi...bet nekā nevar saprast kam ir vaina...Varbūt saimniecības veikalā jau tajā brīdī naudas nebija. Es ietu skaidroties arī uz banku, tomēr ir paliela summa
Lieta ir tāda, ka restorāniem, un citām tāda veida iestādēm karti neuzticos, un no rokām neesmu izlaidis pat ne uz minūti.Es neuzskatu ka banka ir vainīga, bet savu vainu tomēr jāuzņemas par to, ka kartes esot tik viegli noviltot.Bet situācija ir tāda, ka ir pārliecība ka nauda tev ir, un pēkšņi vienā dienā tu paliec ''kā bomzis''jo ir jālūdzās draugiem, lai aizdod naudu ēšanai.Un bērniem tagad laikam jāsaka, paciešaties, gan jau pēc pāris nedēļām mēs tiksim klāt savai naudiņai, un tad arī maizīti nopirksim.
Paldies bankas darbiniekiem, jau šodien mums gandrīz visu naudiņu atgrieza atpakaļ, izņemot komisijas maksas par Lietuvā taisītām bilancēm.Tiešām paldies, jo pārdzīvojumi šīs dienas bija ļoti lieli.
Komisijas naudu arī tikko atgrieza, paldies!
Es tomēr nesapratu!!! Tas bija pa īstam, jeb tā bija Hansabankas reklāma????
Klaipēda nav tālu... aizbraukšu, izņemšu savu piķi un nākamajā dienā skriešu bimbādama uz banku, ka visa nauda man ir izņemta. Moš ar atgriezīs. UN neviens nezinās, ka biju Lietuvā, jo robežas vairs nav :))))
Tā Ilze laikam ir tupa... ja karti izlaid no rokām, tā ir tava atbildība ne bankas. līgumā ir paredzēt, ka nedrīkst karti nodot trešām personām.
te tak vispār lielākā daļa sūdzību ir tupi. kaut vienu reizi izlasītu līgumu, patērētāja tiesības un 10x uzdotu klerkiem dumus jautājumus - problēmu nebūtu!
Ja jau karte būtu izlaista no rokām, tā tiešām būtu tikai mana ziņa.Bet šinī gadījumā karte no rokām netika izlaista ne uz mirkli.Ta kā piedomā par izteicieniem Bumsikss.Un līguma punktus, varētu teikt, ka pat zinu no galvas.
Starp citu bankas kartes neizgatavo.
Lolita, TV ir jāskatās - šo gadījumu pat ziņās rādīja...
Būtu forši, ja kliene sākumā saņemtu atbildi uz savu sūdzību bankā un tikai tad sāktu nodarboties ar daiļrunību forumos.
Diemžēl arī mūsu bankā tādi klienti ir, ne tikai Hanzenē.
Es domaju, ka ja nauda ir iznemta no bankomata, tad gan jau banka parbaudija kameras ierakstu un swecinaja, ka karte bija viltota un to izmantojis kads cits cilveks.
Cik man ir nācies saskarties ar šādām lietām - pa lielākai daļai karte tiek ielikta citas bankas bankomātā, no kura tad arī notiek karšu viltošana...
banka jau nu tur necik nav vainiiga.
Un kaa kika rakstiija- taa arii nav banku atbildiiba, ka kartes var viegli viltot.Tad jau ari dizaineri un visi kas kaut ko razo ir vainigi pie ta, ka kads kaut ko vilto :D ?
Sava nauda ir jāvaktē, nevis jāuzvelk vaina uz banku.
Par Hansabanku ir dzirdetas tadas lietas, ka mati var izkrist.Es bankam vispar neuzticos, to tik zina ka apkrapt cilvekus
Hansabankai nav ne vainas!Par tām ""burkām'", gan derētu tā labi padomāt!Tas jau nav nemaz tik droši, jo daudz visādu kriminālu tagad staigā apkārt!Kartes vilto, par to runā un stasta pastāvīgi!
Uzliec tak vismaz izņemšanas limitu lai tik lielu summu nevar uzreiz izņemt.Un bankomātā taču bez pin koda tāpat neko nevar izdarīt nesaprotu kā ar viltotu karti izņēma?