Hansabanka - Nav uzticības pret Hansabanka!
Gadu atpakaļ man vajadzēja uztaisīt izziņu ASV vēstniecībai par ienākumiem lai varētu dabūt vizu. Saņemot to, piektdienas vakarā pamanīju kļūdu ( izrādījās, ka es esmu „viņš”, nevis „viņa”)
Sestdien no rīta dodos uz Hansabankas filiāļu Spicā, nogaidot rindā, nācās ilgi strīdēties ar apkalpojošo personālu, kuri sakumā vispār nevarēja izlabot, pēc tam viņiem vajadzēja otro reizi samaksāt par to un beidzot risinot visus iepriekšējos jautājumus izradās, ka viņiem „NAV LAIKA un es savu izziņu varu saņemt tikai pirmdien pēc 10:00 ” un ir pilnīgi pofigs uz to, jābūt vēstniecībā pirmdien 8:00. Interesanti, ka Molsa personālas risināja šo problēmu 15 min laikā.
Diemžēl tā nav pirmā reize, kura es biju spiesta cīnīties ar banku un pašai labot to kļūdas: nepamatoti noņemta nauda a kontiem, nepareizam kontam piesaistīta kreditē karte un visu laiku glukojošs hansanet.
Hansabanka laikam tiešam pārāk maz maksas saviem darbiniekiem, ja viņiem pilnīgi pofigs uz visu!
Комментарии (3)
Es tev piekrītu. Man arī Hansabankā pe'dējā laikā daudzas vilšanās. UN galvenais, ka nezinu pie kā vērsties lai noskaidrotu vai tā problēma kādu interesē. Jo mani piemēram neapmierina atbilde, ka SORRY, TĀ GADĀS!
Nu Hansabanka vispār ir īpaša banka mūsu valstī!!!Ar attieksmi pret savu klientu- tā ir vienkārša vienaldzība un bezrūpība.Internetbankā uzrakstīju pieprasījumu par iespēju saņemt kredītu skaidras naudas izteiksmē, neticēsiet, šo pieprasījumu rakstīju šī gada janvārī, atbildi neesmu saņēmusi vēl šo baltdien!!!
Tas vien nozīmē, ka šī banka viegli izsakoties "Zažralas"
Un rindas ir vienkārši neizskaidrojamas, bet dzirdēju, ka algas ir zemas un līdz ar to kadri mainās un iet!!!
Nu nezinu nezinu. Vienkārši nevajag bieži bankas aiztikt!