Hansabanka
Hanzabanka bija labaakaa banka veel kaadu laicinju atpaklj, bet nu pat jau paliek par traku. Jaastaav rinadaa stundu lai vaiktu parastu naudas iemaksu, kameer no visiem operatoriem, kas ir ieradushies darbaa straadaa tikai viens vai divi,
Комментарии (2)
Būtu bijis labi, ja uzrādītu laiku un vietu kur tas notika.Kā bijušais bankas darbinieks varu teikt, ka cilvēkiem arī pusdienot nepieciešams. Parasti tas notiek laika posmā no 12.00 līdz 15.00, tad parasti 3. daļa operatoru nav zālē. Kā pa nelaimi parasti tieši šajās 3 stundās ir vislielākais klientu pieplūdums.Man ir jautājums - ko tu gribi ieteikt? Iet visiem pusdienās 10.00 vai 16:00, kāda jēga? Tas, kas tevi apkalpo, arī ir cilvēks.Pats esmu strādājis "aiz letes" un zinu kā tas ir. Piedevām ik pēc 2h taisīju pauzi 5-10 min, lai atvilktu elpu. Savādāk no nepārtrauktā darba smadzenes pārkarst, zūd uzmanība un gadās podus nogāzt, bet es kā nekā ar naudu arī strādāju, par kuru biju PERSONĪGI atbildīgs. Kad sākumā strādāju par operatoru arī šausminājos - ārprāts, ārtprāts tik daudz cilvēku, nu apkalpoju, bet kāds rezultāts? Tu ņemies, bojā sev veslību, apkalpo cilvēkus ar rūcošu vēderu un dažs labs klients, kura dēļ visu to dari, uzbļauj kāpēc jums te tik nenormālas rindas, kāpec tik lēni stradājam. NU SORRY.Bet būtībā problēma ir tā, ka Hansabanka ir savākusies nenormāli daudz klientu, kurus tagad pašai ir grūti kvalitatīvi apkalpot. Tā lūk.
:) nu tu znaew v takih slu4ejah pomogi kak govoritsa sebe sam:)4tobi ja posovetoval sdelatj,esli ty nastoka nedovolen tak napiwi na4alstvu 4to tebja obidelo i 4em ty nedovolen,posle takogo kak ty 10togo 4eloveka mozhet bit i presluwujutsa. Takaj problema vezde operator za te nebolwie dengi 4to polu4aet nadrivatsa nebudet,a na4alstvu prosto pofigu, oni ne oklad ne videleniem dopolnitelnih resursov zanematsa nehotjat:(u rabotnika posle otrabotannogo 4as aest pravo na otdih 5min,i pover mne on ego pri ljubom rasklade budet ispolzovat:)stradaet klient.. nu tak nevibrat bi drugoj bank?kakoj?skazat o4enj slozna...