Gjensidige - Slikts serviss
Esmu pamatīgi vīlies šajā apdrošināšanas kompānijā. Vienmēr visu esmu apdrošinājuši pie Gjensidige, bet no nākamā gada visas apdrošināšanas ņemsim citur, lai arī dārgāk, bet ar atbilstošu servisu.
Tika apzagts auto, uzlaužot durvis - policija konstatēJusi visus faktus, vienīgi nav taisīJusi nekādas ekspertīzes, jo no ārpuses vizuāli durvis nav cietušas (bet auto iekšpusē zaglis atstāja savu atmūķēšanas rīku) . Pārbaudot slēdzeni, tā ķerās/nedarbojas.
Apdrošinātājs atsakās kompensēt jebkādus zaudējumus par nozagtām mantām (kuras iegādātas no jauna atbilstoši noteikumiem) minot to, ka nav redzamu bojājumu auto un iespējams, ka durvis ir bijušas vaļā (un zaglis tāpat vien atstāja savu atmūķēšanas rīku auto, kas ir gan pie policijas, gan arī foto fiksēts) . Prasa no klienta pierādīt, ka neesi muļķis un auto tiešām ir bijis uzlauzts - interesanti kā, ja atmūķēšanas rīks pie policijas un neviena ekspert;īze nav veikta un neviens servis pat attaisot vaļā slēdzeni nevarēs pateikt no kā ir bojāta slēdzene, jo nebūs ar ko salīdzināt. Jautājums tiks risināts caur ombudsmenu un tālākām instancēm, bet kopumā kompāniju neiesaku. Maksā nevis par to, lai gulētu mierīgi, bet gan par to, lai pēc tam vēl pierādītu kādam ka neesi muļķis. Pat, ja sekojam apdrošinātāj loģikai, ka iespējams durvis ir bijušas vaļā (mums auto durvis slēdzas automātiski 30 sekunžu laikā arī tad, ja esi blakus auto un neesi to aizslēdzis) bet tās noteikti bija aizslēgtas, jo to dari automātiski un vienmēr - sanāk, ka pats zagšanas fakts viņus neuztrauc. Respektīvi, ja neizsitīs logu - neko nekompensēs. Un ja izsistu logu - tad droši vien vēl kādu mēnesi via vairāk būtu jāgaida kamēr varētu stikla ielikšanu atmaksāt vai vispār atteikt.
Комментарии (1)
Labdien,
Paldies par publicēto komentāru - jūsu viedoklis mums ir svarīgs, lai mēs varētu uzlabot sava darba kvalitāti un sniegt jums pēc iespējas labākus pakalpojumus.
Lai sazinātos ar Jums un izskatītu radušos situāciju, mums ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs / e-pasts) vai atlīdzības lietas numurs. Lūgums atsūtīt Jūsu kontaktinformāciju un atlīdzības lietas numuru uz e-pastu [slēpt]@gjensidige.lv - mēs ar Jums sazināsimies 3 darba dienu laikā.
Ar cieņu,
Gjensidige