Gjensidige - Ceļojuma apdrošināšanas nelaimes gadījuma izmaksa
Nopirkām Gjensidige ceļojuma apdrošināšanu, diemžēl ceļojuma laikā bērns nokrita un salauza roku. Vērsāmies pie ārsta nl slimnīcā, kurš konstatēja šo faktu, pēc tam iesniedzot visus nepieciešamos dokumentus, apdrošināšanas izmaksu speciāliste laine pat lietā neiedziļinājās un lietu slēdza un izmaksāja tikai par iegādāto ortozi, bet neizmaksāja kompensāciju par gūto traumu. Kad mēs sūtījām no lv ārstiem apstiprināto traumu izrakstus, uz šiem e-pastiem netika atbildēts, un pati viņa pat papildus neprasīja neko un nesazinājās ar mums. Zvanoties uz info telefonu un iesaistoties mūsu apdrošināšanas brokerim, tad lieta tika atjaunota, un teica, ka sazināsies ar nl slimnīcu, kas diezvai dažu stundu laikā ir noticis un brīnumainā kārtā ir izmaksāta mums pienākošā kompensācija pēc noslēgtā apdrošināšanas līguma. Bet lai to panāktu bija jāpatērē daudz laika, kas mūsuprāt liekas pašsaprotami, ja ir no vairākām vietām apstiprināts fakts. Diemžēl mūsu uzticība šai kompānijai ir zudusi un to neieteiksim arī saviem draugiem.
Комментарии (1)
Labdien,
Paldies par publicēto komentāru - jūsu viedoklis mums ir svarīgs, lai mēs varētu uzlabot sava darba kvalitāti un sniegt jums pēc iespējas labākus pakalpojumus.
Lai sazinātos ar Jums un izskatītu radušos situāciju, mums ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs / e-pasts) vai atlīdzības lietas numurs. Lūgums atsūtīt Jūsu kontaktinformāciju un atlīdzības lietas numuru uz e-pastu [slēpt]@gjensidige.lv - mēs ar Jums sazināsimies 3 darba dienu laikā.
Ar cieņu,
Gjensidige